Suttekøb - natursutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Nadia&Daniel

Jeg har købt en natursut, da jeg i butikken fik af vide at det var den bedste på markedet. Har kun købt en, da jeg ikke ved hvordan guldklumpen til den tid tager imod sut. Men er lige faldet over en test i Søndagsavisen 5-7 Marts 2010 (ved at være god tid siden) og der er natursuttens resultat ? for mange ftalater.. Nu ved jeg ikke om jeg tør bruge den - plus har en del veninder som bruger den..

Hvad ville I gør?? - overvejer også at tage ned i butikken og forsøge at bytte den, har ikke bonnen, men må kunne tale fornuftigt med dem dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Mumto3

Der er IKKE ptalater i. HELT SIKKERT!!!! Det er jo et rent naturgummi-produkt, ptalalter er et blødgøringsmiddel man putter i plastik. OG test-laberatorieet har siden hen sendt en undskyldning ud, og forklaret at det skyldtes forurening i deres laberatorium at testet 'fandt frem til ptalater', og de undskylder mange gange og siger at der IKKE er ptalater i.

Så du kan roligt bruge sutten :-)

Anmeld

16. oktober 2010

Nadia&Daniel

Mumto3 skriver:

Der er IKKE ptalater i. HELT SIKKERT!!!! Det er jo et rent naturgummi-produkt, ptalalter er et blødgøringsmiddel man putter i plastik. OG test-laberatorieet har siden hen sendt en undskyldning ud, og forklaret at det skyldtes forurening i deres laberatorium at testet 'fandt frem til ptalater', og de undskylder mange gange og siger at der IKKE er ptalater i.

Så du kan roligt bruge sutten :-)

Tak for det hurtige svar så lad jeg sutten blive i tasken til hospitalet

Anmeld

16. oktober 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Tak for det hurtige svar så lad jeg sutten blive i tasken til hospitalet

Godt ! For den sut har vi også

Anmeld

20. oktober 2010

anne2009

Jeg læste også den artikkel den gang, men så senere stod der, at der var sket en fejl.

Så man skal ikke tage artiklen alvorlig, men man kan læse på pakken selv. Ved ikke, hvem man skal ståle på efterhånden jeg selv bruger mam og sutter fra navnesutten.dk

Anmeld

26. oktober 2010

LC

Den artikel i søndags avisen blev undskyldt i samme avis ugen efter, fordi de havde fundet ptalater i stor set alle sutterne, men det viste sig at det var i det labratorie som de havde brugte der var ptalater til at starte med, og så var de kommet på sutterne, inden de havde lavet testene. Så du kan ikke regne med den test.

Anmeld

26. oktober 2010

Isabella_mor

Jeg har købt en natursut, da jeg i butikken fik af vide at det var den bedste på markedet. Har kun købt en, da jeg ikke ved hvordan guldklumpen til den tid tager imod sut. Men er lige faldet over en test i Søndagsavisen 5-7 Marts 2010 (ved at være god tid siden) og der er natursuttens resultat ? for mange ftalater.. Nu ved jeg ikke om jeg tør bruge den - plus har en del veninder som bruger den..

Hvad ville I gør?? - overvejer også at tage ned i butikken og forsøge at bytte den, har ikke bonnen, men må kunne tale fornuftigt med dem dernede

det er så pga en fejl i testen at de blev testet positive i phtalater... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.