Tror den er positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Pige1984

Så tror jeg at min ÆL test er positiv eller hvad siger i ? Og vi sexede onsdag og igår så vi skal vel også idag for at være dækket ind ÆL test den 16 okt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sex away - den er positiv

Anmeld

16. oktober 2010

twinboys

Hop du bare op på manden... go go go

Anmeld

16. oktober 2010

Wish upon a star

Det er ikke for at virke negativ, men jeg syntes ikke at stregen er lige så tydelig som kontrolstregen. Og så er den jo ikke positiv, for den skal være mindst lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. Men det kan selvfølgelig også være det bare er min skærm der ikke er så tydelig 

for at den er der

Anmeld

16. oktober 2010

Pige1984

BettinaHornskov skriver:

Det er ikke for at virke negativ, men jeg syntes ikke at stregen er lige så tydelig som kontrolstregen. Og så er den jo ikke positiv, for den skal være mindst lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. Men det kan selvfølgelig også være det bare er min skærm der ikke er så tydelig 

for at den er der

Jamen jeg gør det at vi hygger i aften og imorgen og så ager jeg lige en test imorgen tidlig. For ved mig plejer den at se sådan ud og så dagen efter er der overhovedet ingen streg 2.

Anmeld

16. oktober 2010

tulleeh

positiv i mine øjne !

tror der er delte meninger om hvornår den er gyldig ligemeget hvad.. men jeg synes den er flot positiv.. held & lykke!!

Anmeld

16. oktober 2010

Micch

Det bare og klø på. også lad vær med at tænke på at du skal blive gravid når i har sex. yd din kæreste og først tænk over det i morgen. ved det svært men så er chancen større.

Og vil sige den positiv.

krydser finger for jer

Anmeld

16. oktober 2010

betiinsen

jeg mener heller ikke den er helt postitiv, min ser sådan ud hele måneden, og teststregen bliver tydeligere en kontrol stregen når det er. men hvis du ikke plejer at have nogen tydlige streger så er det nok lige ved at være, så er det super godt at sexe rundt.. krydser for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.