Spørgsmål vedr. kørepose....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

LIZO

Rose <3 skriver:

Den ser også rigtig lækker ud, men den er alt for bred til min klapvogn...

Vinterskindet????

hvileken klapvogn har du?? den er ikke ret bred..

ja det er sommer skind og vinter skind i den..  så de holder varmen i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

blueballon.dk
SÅ fed og lækker.

Tak : ) 

Anmeld

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

http://www.babysam.dk/koerepose-teutonia.aspx

Vi har den sorte her, som vi synes er rigtig god. Den kan bruges både med og uden soveposedelen... Så sover hun ikke i den kan man tage soveposedelen af, men stadig holde benene varme.

Den ser også lækker ud, kikkede på den igår på babysamhjemmeside... Hmmm må heller suse ud og kikke nærmere på den i morgen..

Når Emma sover i den, hvad så sover hun så med, et tæppe, en dyne eller?????

Anmeld

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

LIZO skriver:

hvileken klapvogn har du?? den er ikke ret bred..

ja det er sommer skind og vinter skind i den..  så de holder varmen i den

Jeg har en teutonia, og i forhold til de EM-klapvogne jeg har set, så er min smallere : )

Anmeld

17. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Den ser også lækker ud, kikkede på den igår på babysamhjemmeside... Hmmm må heller suse ud og kikke nærmere på den i morgen..

Når Emma sover i den, hvad så sover hun så med, et tæppe, en dyne eller?????

Hun sover ikke i den mere, men da hun gjorde, havde jeg en dyne om hende osse, når det var godt koldt... og så det der overdækken (hedder det det??)

Udover det har jeg i vinterhalvåret isoleret klapvognen (under køreposen) med en gammel uldplaid, som jeg har klippet til, bare for en sikkerheds skyld... Men aviser kan osse gøre det... Det brugte man jo indenunder skjorterne under 2. verdenskrig...

Anmeld

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hun sover ikke i den mere, men da hun gjorde, havde jeg en dyne om hende osse, når det var godt koldt... og så det der overdækken (hedder det det??)

Udover det har jeg i vinterhalvåret isoleret klapvognen (under køreposen) med en gammel uldplaid, som jeg har klippet til, bare for en sikkerheds skyld... Men aviser kan osse gøre det... Det brugte man jo indenunder skjorterne under 2. verdenskrig...

Malucca har madres i klapvognen, det må kunne gøre det for isoleringen, ikk?

I næste uge skal ud i gæstehuset (ons-fre) og der skal hun måske sove i klapvognen... Så sender jeg bare dyne med, så må det være rigeligt...  I BV sover hun stadig bare i bluse og bare ben.

Anmeld

17. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Malucca har madres i klapvognen, det må kunne gøre det for isoleringen, ikk?

I næste uge skal ud i gæstehuset (ons-fre) og der skal hun måske sove i klapvognen... Så sender jeg bare dyne med, så må det være rigeligt...  I BV sover hun stadig bare i bluse og bare ben.

Jeg ved ikke om det er isolering nok, når det er meget koldt, for selv da vi havde både lift og madras i, foreslog SP at vi skulle lægge aviser under madrassen i liften... Jeg spurgte så om ikke et uldent tæppe ville være godt, og det var osse fint...

Men måske var det fordi hun var baby der??

Anmeld

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jeg ved ikke om det er isolering nok, når det er meget koldt, for selv da vi havde både lift og madras i, foreslog SP at vi skulle lægge aviser under madrassen i liften... Jeg spurgte så om ikke et uldent tæppe ville være godt, og det var osse fint...

Men måske var det fordi hun var baby der??

Hmmm ja se nu bliver jeg jo helt i tvivl

Men jeg har et uldentæppe, (som min mor har vasket forkert, så nu er det "mini" str." så det kunne jeg selvf. bare bruge....

De ligger selvf. også længere nede og den er jo også mere åben end en BV.

Men tror nu nok, det er nok i næste uge, med madres og posen  og altså dyne....

Sidste vinter havde jeg også proppet hendes BV med aviser, som isolering....

Lige en anden ting, den pose er den stiv i det. Jeg sys den ser stiv ud, i hvert fald ifh. en sovepose.... (Forstår du hvad jeg mener?)

Anmeld

18. oktober 2010

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Hmmm ja se nu bliver jeg jo helt i tvivl

Men jeg har et uldentæppe, (som min mor har vasket forkert, så nu er det "mini" str." så det kunne jeg selvf. bare bruge....

De ligger selvf. også længere nede og den er jo også mere åben end en BV.

Men tror nu nok, det er nok i næste uge, med madres og posen  og altså dyne....

Sidste vinter havde jeg også proppet hendes BV med aviser, som isolering....

Lige en anden ting, den pose er den stiv i det. Jeg sys den ser stiv ud, i hvert fald ifh. en sovepose.... (Forstår du hvad jeg mener?)

Haha, det er osse et uldent tæppe, som min bror har fået vasket forkert jeg har brugt.

Jeg synes ikke posen virker stiv, synes den virker rigtig dejlig. Der er fleece indeni... Tror osse det er nok med madrassen, så længe der ikke er frostgrader.

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Haha, det er osse et uldent tæppe, som min bror har fået vasket forkert jeg har brugt.

Jeg synes ikke posen virker stiv, synes den virker rigtig dejlig. Der er fleece indeni... Tror osse det er nok med madrassen, så længe der ikke er frostgrader.

Undskyld La´tus´. Men sover du aldrig???

Nu har de så lige lovet sne, -JA SNE, på onsdag Håber de har en ledig BV i gæstehuset.....

-Og nu vil jeg suse i Babysm og kikke på køreposer.

Knus og kram til dig og smukke Emmma.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.