svag posetiv test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg er i den situation at jeg godt kunne være gravid..

Jeg har testet meget tidligt.. (14 dage siden sex).. Jeg testede i nat. og faldt i søvn, og har derfor først set testen her til  morgen... Der er så en meget svag streg i nummer to rude på testen... Er den så god nok eller ???

Ved min første graviditet testede jeg også tidligt.. og der skulle jeg virkelig stirre på testen for at kunne se stregen..

Jeg har mens lign smerter nu, dog ikke så slemme som jeg normalt har...

Jeg ved jo egentlig godt at i ikke kan give mig svar på det her.. men hvad tror i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg er i den situation at jeg godt kunne være gravid..

Jeg har testet meget tidligt.. (14 dage siden sex).. Jeg testede i nat. og faldt i søvn, og har derfor først set testen her til  morgen... Der er så en meget svag streg i nummer to rude på testen... Er den så god nok eller ???

Ved min første graviditet testede jeg også tidligt.. og der skulle jeg virkelig stirre på testen for at kunne se stregen..

Jeg har mens lign smerter nu, dog ikke så slemme som jeg normalt har...

Jeg ved jo egentlig godt at i ikke kan give mig svar på det her.. men hvad tror i??

Det er meget svært at svare på da du jo ikke ved om teststregen kom inden for tiden (5-10 min)

Prøv og tag en ny test og hold øje med den

Anmeld

16. oktober 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Det er meget svært at svare på da du jo ikke ved om teststregen kom inden for tiden (5-10 min)

Prøv og tag en ny test og hold øje med den

Troede ikke en test kunne være falsk posetiv??

Anmeld

16. oktober 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Troede ikke en test kunne være falsk posetiv??

Det kan de i princippet heller ikke..

Kunne du ikke prøve at sætte et billede af testen ind her så kan jeg se hvad jeg synes den siger

Anmeld

16. oktober 2010

otlitrom

Det kan den heller ikke.. Men der kan lægge sig restfarve i stregen, så det ser ud som om den er positiv, når den har ligget længe...

Tag en ny og vent den tid der står i vejledningen. Det er mit råd..

Anmeld

16. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har ikke mulighed for at lægge billeder ind.. desværre.

Men jeg har faktisk taget mere end 10 test..  Og de er forskellige.. og alle har en meeeeeget svag nummer to streg..

Anmeld

16. oktober 2010

SussieThyssen

Det er sådan med tests at man meget nøje skal overholde testlæsnings tiden, fordi efter den tid, kan andre stoffer gå i forbindelse med de kemikalier, som testen indeholder og derved give en falsk positiv streg.
Tests skal aflæses inden for max 10-15 min og så er det i skraldespanden.
Så den du har kigget på om morgenen efter du har taget den om aftenen er altså en om'er.

Men spar dog lidt på pengene, og giv naturen en chance.
Hvis du nu var som nogle af os, der først producerer Hcg sent, så ville du kunne købe dig fattig.
Selvfølgelig er det spændende, men alligevel.
Klap hesten lidt og vent med at teste til du er tidligst på mens-dagen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. oktober 2010

ZamanogDania

Anonym skriver:

Jeg har ikke mulighed for at lægge billeder ind.. desværre.

Men jeg har faktisk taget mere end 10 test..  Og de er forskellige.. og alle har en meeeeeget svag nummer to streg..

Hvis du har taget 10 tester og de alle er svag positiv. Så tror jeg altså du er gravid. For mine tester var også så svag. Aldrig tydligt. Så tillykke

Anmeld

16. oktober 2010

regalprime

Jeg tog 3 teste hvor de alle var utydelige. Og jeg var altså gravid. Så mon ikke det er det du er hvis der er 10 teste der er sådan

Så måske et tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.