Hej alle.
Jeg er bange for der er noget galt med min søn. Han er 8 uger.
Han skriger stort set hele dagen, dvs, hvis jeg går rundt med ham på armen skriger han ikke. Hvis jeg sidder ned med ham, skriger han, han vil ikke ligge selv, han vil ikke sidde selv, han vil intet! det eneste han egentligt vil er at være i bevægelse, om det er ved at være i min arm, sidde i bæresele(og gå tur), sidde i skråstol der vipper(helst meget kraftige vip) eller køre tur i bil... Han skal simpelthen være i bevægelse, og helst i oprejst/siddende stilling.
Han vil desuden ikk sove om dagen, tager kun nogle power-naps på 15-30 min, siden han er blevet født har han 2 gange sovet mere end 1 time i streg i løbet af dagen... Det eneste pusterum jeg har i løbet af dagen er hvis jeg tænder støvsugeren, så falder han i søvn, men så snart den bliver slukket/går tør for strøm vågner han...
Jeg er ved at blive skør, skør af bekymring, skrigeri og magtesløshed...
Jeg har haft ham ved læge, ved SP, til kiropraktor... Lægen startede med at være bekymret (i tlf) fordi han ikke havde taget nok på, under 100g om ugen de sidste 3 uger. Men da jeg kommer ud til hende ser han jo fin tyk og glad ud, og jeg blev bare fejet af med at han har et stort kontakt behov. Jojo, det er nok rigtigt nok, men han får vel lige så meget kontakt, eller nærmere mere, ved at vi sidder på sofaen og hygger, end når han er på armen og vi går rundt...
Jeg håber der er nogen der har oplevet det samme som jeg, og har et forslag til hvad der kan være galt/hvad jeg kan gøre...
Ida.
Anmeld