min Silver Cross hvor meget er den værd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Læs & Kig først! hvad er den værd ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.036 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

millesofie

hej alle i dejlige piger og damer

nu vil jeg lige vide hvor meget i synes at min barnevogn er værd og hvorfor

solen står lige ind på den og giver den nogle sjove farver men den er helt igennem marineblå uden misfarvninger men med nogle få riser på kassen

den køre fint og hjulene er pæne og lige

den har ingen fejl eller mangler uover hvad der er beskrevet eller vist

nypris for denne vogn er 15.000- og den er ca 5 år gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Valle81

Fisenberg skriver:

solen står lige ind på den og giver den nogle sjove farver men den er helt igennem marineblå uden misfarvninger men med nogle få riser på kassen

Jeg har skrevet mellem 500-900 - der er mange "alvorlige" skader, synes jeg som er Silvercross ejer selv.

Jeg synes at skaderne i kalschen er store - og nogle som ikke umiddelbart er til at fikse. Synes der er forholdsvis mange ridser og stellet ser ridset ud og det ser ud til overlædderet mangler???

Jeg har selv købt 3 vogne¨

En bordoux som intet fejlede overhovedet - ingen ridser buler osv den gav jeg 1000 kroner for, så har jeg en grøn den gav jeg 700 for, den manglede overlædder, og s har jeg købt en som manglede og var ridset og den gav jeg 300 kr for og den sal vi bruge til reservedele.

Mse synes jeg den alligevel er 1000-1200 kroner værd da den har den flotte gamle buede stel og porcelænshåndtag. Men det er også bare ud fra den pris jeg ville give iforhold til stande jeg ser på billederne

Vedhæfter lige billede af de to vogne jeg bruger

Held og lykke med at få den solgt:0)

Anmeld

16. oktober 2010

Valle81

Fisenberg skriver:

Ej måske det er for lavt alligevel - synes bare på de første billeder at stellet så vildt ridset ud.

Hmm, så er vi måske oppe i 2000-2500:0)

Anmeld

16. oktober 2010

slettet_7530

Jeg har ikke skrevet noget svar denne gang da jeg ikke havde set at der stod børneafdelingen på  min klare opfattelse er at dem der går med en Silver cross gør det for prestigens skyld.

Der er ikke særligt meget prestige i at trille rundt med en vogn stemplet børneafd.

Det ikke er en specielt godt affjedret vogn og det er heller ikke en specielt praktisk vogn og så er liggemålet ikke ret stort, så tror desværre ikke du får mange basøre for den.

Anmeld

16. oktober 2010

twinboys

Er det fordi du vil sælge den??? Hvad har du selv givet for den??? Hvorfor står der børneafd. på og har du selv købt den på børneafd. og hvad gav du selv for den...

Synes vognen ser meget brugt og slidt ud men et sted mellem 500-1000kr hvis der ikke stod børneafd på den, men ville aldrig selv købe en der var stemplet børneafd. ville jo tro den var blevet stjålet på børneafd. Så synes man burde sende den retur til børneafd. de har altid brug for barnevogne... så fatter stadig ikke hvorfor der står børneafd på den

Majbritt

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Hmmmm når der står børne afd på, tænker man jo ikke at du har købt den fra ny af... 1000kr synes jeg

Anmeld

16. oktober 2010

Isabella_mor

twinboys skriver:

Er det fordi du vil sælge den??? Hvad har du selv givet for den??? Hvorfor står der børneafd. på og har du selv købt den på børneafd. og hvad gav du selv for den...

Synes vognen ser meget brugt og slidt ud men et sted mellem 500-1000kr hvis der ikke stod børneafd på den, men ville aldrig selv købe en der var stemplet børneafd. ville jo tro den var blevet stjålet på børneafd. Så synes man burde sende den retur til børneafd. de har altid brug for barnevogne... så fatter stadig ikke hvorfor der står børneafd på den

Majbritt

hun har en tråd hvor vognen er til salg hvor hun fortæller at hun har købt den på sygehuset fra børneafdelingen og det er derfor den er mærket med det.. 

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

hun har en tråd hvor vognen er til salg hvor hun fortæller at hun har købt den på sygehuset fra børneafdelingen og det er derfor den er mærket med det.. 

Jo, men det får den stadig til at falde i værdi

Anmeld

16. oktober 2010

Muffinmus

tja, har svaret mellem 500-900. Og det er fordi vi selv lige har solgt en der var 25 år gammel, men i stort set lige så god stand og med flotte hjul.....

Den solgte vi for 800 kr og jeg mener at du måske byúrde ligge samme sted selv om din er nyere, så er standen stort set ens på de 2. Men det handler om udbud og efterspørgsel jo. Så kan du finde en del vil give 1500 kr så er det jo fint:-)

Alt i alt er det jo en enormt ringe vogn komfort mæssigt, og den kan på ingen måde måle sig med de nye vogne på mange måder.

Men igen, det handler om smag og de her vogne er til et specielt publikum, hvis man kan sige det sådan:-)

Det er en prestigevogn, omend jeg aldrig selv ville stoppe mine børn i den.Liggemålet er det ringeste faktisk, med madrassen i så er det for kort til normal brug i 3 år.Det trækker en del ned for folk der skal købe.

Anmeld

16. oktober 2010

kirsti

jeg har stemt blankt da jeg ikke aner hvad de nye ligger på mine forældre har en fra start 80'erne og den fik de vist vurderet til 8000 på et tidspunkt men damn de er upraktiske...

Vi brugte den når vi var hos mine forældre, det er totalt promenadevogn, den kan ikke slåes sammen (ved jeg ikke om de nye kan) ligge pladsen er mega lille tror ikke noah var meget over 6mdr før han ikke kunne ligge i den mere.

En flot vogn men upraktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.