min Silver Cross hvor meget er den værd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: læs & kig først hvad er den værd ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

596 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

millesofie

hej alle i dejlige piger og damer

nu vil jeg lige vide hvor meget i synes at min barnevogn er værd og hvorfor

solen står lige ind på den og giver den nogle sjove farver men den er helt igennem marineblå uden misfarvninger men med nogle få riser på kassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

millesofie

Fisenberg skriver:

solen står lige ind på den og giver den nogle sjove farver men den er helt igennem marineblå uden misfarvninger men med nogle få riser på kassen

den har lavet koks i afstemningen så jeg laver en ny

Anmeld

16. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Mangler lige lidt info, for at kunne give et bud på, hvad den kunne være værd.

Hvordan er standen? Hjul, dæk osv?

Er sådan en fuldt understøttet? (Kan den bruges til fx søskende)

Er det her en luxus eller skrabet version? (Findes jo flere modeller)

Hvor gammel er den?

Osv..

Men umiddelbart tænkte jeg da, at sådan en (hvis god stand) kan man godt få et par tusinde for... (stemte dog blankt)

Anmeld

16. oktober 2010

Bare mig..

Jeg har absolut ingen ide om hvad sådan en koster, men jeg har stemt 1500 kr. Det var sådan lige mit umiddelbare bud, som jeg ville give for den..

Men så tænkte jeg lige lidt mere over det, og måske jeg alligevel ville give noget mere for den, for den er jo flot osv. (hvis den kører godt og ikke knisker helt vildt osv) Og de ridser der er indeni, kan dækkes med lidt beklædning.. Hmm.. Så måske jeg alligevel ville have givet 2500 kr for den, hvis man kunne stemme det.. Speciel og flot, synes jeg bestemt den er, og kunne faktisk godt finde på at købe sådan en.. (har dog en ok barnevogn nu, så ærgeligt jeg ikke skal have en mere inden længe..)

Anmeld

16. oktober 2010

slettet_7530

Umiddelbart vil jeg tro omkring 2000,00 eller mere prøv at sammenligne med dem i den blå avis  nu er jeg altså nødt til at spørge alt det blå forvirrende der står i din signatur er det meningen at det skal se sådan ud, det forvirre mit øje helt vildt hver gang jeg læser et af dine indlæg

Anmeld

16. oktober 2010

millesofie

albertesmor skriver:

Umiddelbart vil jeg tro omkring 2000,00 eller mere prøv at sammenligne med dem i den blå avis  nu er jeg altså nødt til at spørge alt det blå forvirrende der står i din signatur er det meningen at det skal se sådan ud, det forvirre mit øje helt vildt hver gang jeg læser et af dine indlæg

ja det er det faktisk men hvis det forvirre så laver jeg lige farven om

jeg laver lige en ny debat/afstemning da der oprindeligt var flere svarmulighedder men jeg ved ikke hvor de blev af og så kan jeg samtidigt lige sige lidt mere om vognen

Anmeld

16. oktober 2010

Christopher&Andreas

Fisenberg skriver:

har skrevet 2000kr hvis du vil bytte med min fine nyere odder så sig til hehehe ELSKER din vogn........... men 1.spm. hvorfor står der børne afd. i enden af den???

Anmeld

16. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

en du har fået fra børne afd, siden det er ridset ind i den?

vil mene at 2000 er for meget...

Anmeld

16. oktober 2010

millesofie

gitte&christopher skriver:

har skrevet 2000kr hvis du vil bytte med min fine nyere odder så sig til hehehe ELSKER din vogn........... men 1.spm. hvorfor står der børne afd. i enden af den???

det er fordi den er købt på børneafd de skulle have nye vogne og så var jeg lige hurtig

den nye https://www.baby.dk/debat/692 21pi1/ordet-er-frit/min-silver-cross-hvor-meget-er-den-vaerd.aspx#GoToMessag e

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.