Symptomer samt tid til læge booket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Thereseh

Nøj hvor jeg synes det niver i underlivet. Sådan lige under navlen og "dellen"  Lidt lissom sidestik. 

Jeg har læst mig til at det er naturligt nok at ha' det sådan, men i dag da jeg var ude at spise med en veninde, gjorde det altså lidt naller. 

Nu er det gået over, det er altid sidst på eftermiddagen/ tidlig aften, det er værst. 

Jeg ringede til lægen i dag, og sagde jeg var gravid. Det er 4 dage siden jeg testede positivt. Jeg har fået en tid allerede den 26., da jeg fortalte hende om min seneste mens der havde været ret uregelmæssig. Så det blir spændende om jeg er så langt henne som jeg tror eller mere/mindre. 

Hvor længe har I haft niv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Thereseh

Nogen der kan svare på hvor længe de har haft "niv" ?

I nat vågnede jeg af dem, og gik lidt rundt i lejligheden og drak et glas vand. Efter ca. 10 minutter gik de over. 

Anmeld

16. oktober 2010

JustMe

Jeg har haft niv og jag i lysken samt øm spændthed i underlivet siden jeg testede positivt. Menstruationssmerterne/ømheden i underlivet kan gøre temmeligt nas ind imellem  Jeg går ind i 10. uge i morgen

Anmeld

16. oktober 2010

twinboys

Kan desværre ikke hjælpe har aldrig haft niv i starten af min graviditet...Godt du har fået tid hos lægen...

Majbritt

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

JustMe skriver:

Jeg har haft niv og jag i lysken samt øm spændthed i underlivet siden jeg testede positivt. Menstruationssmerterne/ømheden i underlivet kan gøre temmeligt nas ind imellem  Jeg går ind i 10. uge i morgen

Hold da fast. Jamen så er det jo noget man bare må vænne sig til 

Anmeld

16. oktober 2010

JustMe

Jeg har læst om flere, der har haft det mere eller mindre hele graviditeten...dog i perioder. Så det har jeg også sagt til mig selv de dage, det er slemt  Plejer bare at sige til mig selv, at det er baby, der bygger ud, og så er det lidt nemmere at holde ud

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

JustMe skriver:

Jeg har læst om flere, der har haft det mere eller mindre hele graviditeten...dog i perioder. Så det har jeg også sagt til mig selv de dage, det er slemt  Plejer bare at sige til mig selv, at det er baby, der bygger ud, og så er det lidt nemmere at holde ud

Ha ha, ja. "Under ombygning" 

Anmeld

16. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Tillykke med din graviditet!

Jeg har haft småniv fra uge 3 og så er det stilnet mere og mere af indtil 12 uge ca. Men jeg synes ikke, det har gjort ondt. Til gengæld har jeg haft lidt ligamentsmerter nogle gange, hvis jeg har strækket min krop "lidt skævt" eller vredet mig lidt i et stræk, og det gør ondt! Kan jeg nogen gange komme til at gøre om natten, synes jeg.

Mens.smerter havde jeg indtil 8.-9. uge tror jeg. Og de er ikke så rare heller.

Håber bare det er alt det du mærker

Kh T

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

mortil3dejligepiger skriver:

Hej.

Tillykke med din graviditet!

Jeg har haft småniv fra uge 3 og så er det stilnet mere og mere af indtil 12 uge ca. Men jeg synes ikke, det har gjort ondt. Til gengæld har jeg haft lidt ligamentsmerter nogle gange, hvis jeg har strækket min krop "lidt skævt" eller vredet mig lidt i et stræk, og det gør ondt! Kan jeg nogen gange komme til at gøre om natten, synes jeg.

Mens.smerter havde jeg indtil 8.-9. uge tror jeg. Og de er ikke så rare heller.

Håber bare det er alt det du mærker

Kh T

Tak for dine ord. 

Ja, tror bare det er ligamentsmerter. Jeg var til Babymesse i dag, og talte lidt med en jordmor om det. Jeg tror at det føles så underligt for mig, siden jeg ikke er vandt til mens smerter, så noget der niver dernede, ér bare uvandt 

Anmeld

16. oktober 2010

JustMe

Thereseh skriver:

Tak for dine ord. 

Ja, tror bare det er ligamentsmerter. Jeg var til Babymesse i dag, og talte lidt med en jordmor om det. Jeg tror at det føles så underligt for mig, siden jeg ikke er vandt til mens smerter, så noget der niver dernede, ér bare uvandt 

Jeg har heller aldrig haft nogen særlige menssmerter, så jeg anede hverken frem og tilbage i starten. Flere skriver jo, at det føles som milde menssmerter, og min ømhed var bestemt ikke mild i forhold til, hvad jeg var vant til

Men det er ikke så konstant nu, og kommer kun i perioder i løbet af dagen. Dog synes jeg, de nærmest eksploderer et øjeblik, hvis jeg eks nyser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.