Live fra "live fra Bremen" :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

>>Carina<<

Hihi var inde og se Live fra Bremen her til aften. Sammen med min kæreste og min bonusdatter. Lige inden det sku starte kom der en og flyttede på dem foran os så der var to ledige pladser. Der sku to af skuespillerne sidde. Iben Hjejle og Troels Malling. Så da de filmede den sketch så man lige os
Så så man lige mig
Det var da en meget sjov oplevelse og især for min bonusdatter som havde glædet sig rigtig meget til at komme derind.

Håber I alle har haft en lige så sjov og hyggelig aften som vi har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Pige2009

Fedt! Jeg elsker det show

Anmeld

16. oktober 2010

>>Carina<<

Baagøe skriver:

Fedt! Jeg elsker det show

Også mig så det også to gange først på året. Det er helt anderledes at være derinde og se det. Rigtig god stemning

Anmeld

16. oktober 2010

Pige2009

Carina1984 skriver:

Også mig så det også to gange først på året. Det er helt anderledes at være derinde og se det. Rigtig god stemning

Det kan jeg levende forestille mig

Anmeld

16. oktober 2010

Annesofie.

Jeg har os været inde og se det med et org. cast det var SÅ fedt! forstår præsics hvordan du har det.. jeg vandt billetter på facebook og min søster og mig kørte fra nordjylland til KBH for at møde Ole Henriksen som var med i Aloha den aften.. synes bare det var lidt "snyd" at det blev optaget om torsdagen og først sendt fredag så er LIVE i live fra bremen ligesom ødelagt lidt håber i havde en lige så fed tur som min søster og jeg havde ..

Anmeld

16. oktober 2010

mariamiss6

så i den ikke sidste gang hvor de brugte kronprinsesse marys tvillingegraviditet i en sketch hvor Friggs fødsel indgik i joken???

spørg hellere zafir, for jeg orker ikke at forklare lige nu.... Men det var simpelthen SÅ sjovt......

Anmeld

16. oktober 2010

>>Carina<<

mariamiss6 skriver:

så i den ikke sidste gang hvor de brugte kronprinsesse marys tvillingegraviditet i en sketch hvor Friggs fødsel indgik i joken???

spørg hellere zafir, for jeg orker ikke at forklare lige nu.... Men det var simpelthen SÅ sjovt......

Jo den så jeg da egentlig godt men tænkte ok lige over at/om den var baseret på g
Friggs fødsel

Anmeld

16. oktober 2010

>>Carina<<

Annesofie. skriver:

Jeg har os været inde og se det med et org. cast det var SÅ fedt! forstår præsics hvordan du har det.. jeg vandt billetter på facebook og min søster og mig kørte fra nordjylland til KBH for at møde Ole Henriksen som var med i Aloha den aften.. synes bare det var lidt "snyd" at det blev optaget om torsdagen og først sendt fredag så er LIVE i live fra bremen ligesom ødelagt lidt håber i havde en lige så fed tur som min søster og jeg havde ..

Årh snyd. Alle gangene jeg har været derinde er det blevet sendt live

Anmeld

16. oktober 2010

Persille83

Annesofie. skriver:

hehe var der også dengang med Ole H - har været inde og se det flere gange, og jeg synes næsten mere om det live derinde end på tv pga. stemningen.

Anmeld

16. oktober 2010

>>Carina<<

Persille83 skriver:

hehe var der også dengang med Ole H - har været inde og se det flere gange, og jeg synes næsten mere om det live derinde end på tv pga. stemningen.

Ja det gir bare noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.