Tegnsprog kursus på fyn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Trine89

Hej alle sammen  

Jeg ville lige hører om der er nogen af jer skønne kvinder der evt. kan hjælpe mig med at finde noget tegnsprog kursus, det eneste jeg selv kunne finde var for borgere i Odense og Odense kommune. 

Men det er sår'n at min Kærestes mor er Meget dårlig hørende, og hun har nu fået bevilligt den hersen opperation så hun kan komme til at hører nogen lunde. men det indebærer også at der i en periode hvor hun vil være helt døv inden de vil tænde på de indopereret hører apperater. 

Så jeg vil jo gerne lærer lidt tegnsprog så jeg stadig kan komunikere lidt med hende. 

Men hvor kan jeg få sår'n et kursus.??

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Fines mor

Prøv at kontakt døveinstituttet, de må kunne hjælpe ;-)

Anmeld

15. oktober 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Prøv at kontakt døveinstituttet, de må kunne hjælpe ;-)

nårh jah for pokker.. haha

kan godt mærke det er weekend. det havde jeg slet ikke tænkt på...

Anmeld

16. oktober 2010

bibie

Tag kontakt til Tegnsprogsskole Vest, de har vist kurser. Og kan helt sikkert hjælpe dig med informationer om kurser i dit omegn. Se www.cbg.dk - http://cbg.dk/Startside/Kontakt.aspx

Du kan også se på www.streetsigners.dk og få lært nogle tegn derfra, ellers www.tegnsprog.dk (ordbog) og til babyer er der www.smaafingre.dk - der er faktisk rigtig mange spændende hjemmesider om tegnsprog synes det er meget sejt at kunne tegnsprog (og også babytegn), så held og lykke med det

Anmeld

16. oktober 2010

Trine89

bibie skriver:

Tag kontakt til Tegnsprogsskole Vest, de har vist kurser. Og kan helt sikkert hjælpe dig med informationer om kurser i dit omegn. Se www.cbg.dk - http://cbg.dk/Startside/Kontakt.aspx

Du kan også se på www.streetsigners.dk og få lært nogle tegn derfra, ellers www.tegnsprog.dk (ordbog) og til babyer er der www.smaafingre.dk - der er faktisk rigtig mange spændende hjemmesider om tegnsprog synes det er meget sejt at kunne tegnsprog (og også babytegn), så held og lykke med det

Rigtig mange tak  

det vil jeg kigge lidt på

Anmeld

18. oktober 2010

Ordbog over Dansk Tegnsprog

Du kan også - som supplement - gå ind på www.tegnsprog.dk som er Ordbog over Dansk Tegnsprog. Her kan du finde en række af de mest almindelige tegn og se på video hvordan de udføres. Det er gratis at benytte ordbogen, men det  kan være en god ide lige at læse vejledningen i højre side.

Venlig hilsen

Jette Kristoffersen, redaktør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.