Hvor lang tid bruger I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid bruger I på at få jeres børn til at sove om aftenen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.275 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Mathilde

...på at få jeres børn til at sove om aftenen?

Vi kæmper med Celina i op til 1½ time og af og til længere med mindre vi giver op og lader hende være oppe til vi går i seng. Jeg synes det er lidt hårdt og det efterlader ikke meget tid til at være lidt alene sammen uden barn

Så vil gerne høre hvordan det er hjemme hos jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

L.J.L

Lauritz er 10 mdr. og for øjeblikket er han super nem at ligge i seng. Han står som regel gerne ½ times tid inden han falder i søvn. Så står han gerne og snakker og griner lidt, og når han er træt lægger han sig ned og sover. Somme tider skal vi lige ind en enkel gang og give ham sut og vand, det er dog sjældent det sker.

Anmeld

15. oktober 2010

MyBaby

Jeg har stemt "op til 30 min". Ida sover som regel efter 10-15 min og hun falder i søvn af sig selv, hvor vi går ind til hende et par gange, så hun ved, at vi er der. Normalt kommer hun i seng omkring kl 19.30. Hun kan dog have nogle pyller dage, hvor det tager længere tid - idag er hun fx kun lige faldet hen og det gik i hvert fald ikke stille for sig!!!  Jeg forstår godt, at det er hårdt for jer - jeg har virkelig brug for lidt voksentid om aftenen, hvor man lige kan få ladet op igen! Så sender lige en stor krammer

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Der er stor forskel på Maria..Lige i tiden ligger jeg hende og så hører jeg ikke et ord før næste morgen. Men i perioder kan det tage to timer med skrig og skrål Vi gør det samme HVER aften, men der er stor forskel på hvordan hun er..

Størstedel af tiden er hun dog rimelig nem, nogle gange skal hun lige sidde op og bøvse hvis vi kan høre hun roder rundt. Så er det som regel en bøvs der sidder på tværs.

Anmeld

15. oktober 2010

ZamanogDania

Jeg har stemt op til 30 min. Fordi hun bliver som regel ret træt når vi ligger hende til at sove. Men hun er ved siden af mig på vores seng til hun falder i søvn. Ved godt man skal lære dem at sove selv, men hun sover altså kun når en er ved siden af hende.
Men hun bevæger sig rigtig meget. Hun ligger sig også kommer hun op og sidde. Så vil hun sove, så vil hun sidde. Det gør hun mens hun har lukket øjne. Mærkelig datter jeg har
Men hun falder da i søvn til sidste

Anmeld

15. oktober 2010

serinasmor

Jeg kan godt forstå i trænger til noget kærestetid ... det må da være hårdt ikke at kunne putte hende ...

her bruger vi alt fra 2 sekunder til 1 time ...

Her til aften sov hun nærmest da hun kom i seng .. men andre aftener skal vi ind mange gange og lægge hende ned, finde sutten som hun har smidt ned i den anden ende af værelset eller bare på gulvet ved siden af sengen... det er dog heldigvis sjældent at hun er ked af det når hun er kommet i seng ... hun leger bare og står og hopper .. men det er jo så heller ikke det der er meningen når hun er der så bliver hun bestemt men blidt lagt ned igen, får sutten og nussedyret og dynen på...

når hun så er træt nok kommer hun ikke op at stå igen men falder i søvn ...

det har måske vist sig at hun skulle tidligere i seng end før beregnet ... i sidste uge brugte vi ofte 45 min -1 time på at putte .. i denne uge hvor hun generelt er kommet lidt tidligere i seng har vi brugt 2sek - 20 min ...

hvem ved .. måske har vi fundet løsningen der virker her i huset

Anmeld

15. oktober 2010

sarahb

her tager det 2 min hvor jeg fortæller ham hvor højt jeg elsker ham, kysser ham og fortæller hvad vi skal i morgen. Og så bliver han lagt, og det er sjældent jeg hører noget fra ham derefter. Så sover han..

Anmeld

15. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Mathilde skriver:

...på at få jeres børn til at sove om aftenen?

Vi kæmper med Celina i op til 1½ time og af og til længere med mindre vi giver op og lader hende være oppe til vi går i seng. Jeg synes det er lidt hårdt og det efterlader ikke meget tid til at være lidt alene sammen uden barn

Så vil gerne høre hvordan det er hjemme hos jer...

Har stemt blank...

For her tager det under 5 min og det har det gjort siden den dag han kom ud og han er 2 år + 1 mdr idag.

Han bliver lagt, får sunget en sang, sagt godnat / tak for idag / sov godt / ses i morgen og jeg elsker dig. Og nogle kys.

Hvis jeg vil give ham nogle ekstra kys, hvisker han; moar? den vej. og pejer hen mod døren..

Anmeld

15. oktober 2010

Malthes mor

Begge drenge går i seng mellem kl 18.30 - 19. Den store på 4 år får læst historie og den lille på 10 mdr. får en flaske og sang. Når flasken er tom, så står han i sin seng og kigger- Når han ikke gider det mere, så lægger han sig ned og sover.

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Laura falder stort set altid selv i søvn - hun er godt opdraget helt fra starten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.