er det ikke længe siden i har set tøserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Milka

her lidt billeder fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Barbamama

Det er ALTID for lang tid siden vi har set dine tøser!!!! De er så dejlige!!!! Synes det er helt vildt hvor hurtigt de vokser!!!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Det er ALTID for lang tid siden vi har set dine tøser!!!! De er så dejlige!!!! Synes det er helt vildt hvor hurtigt de vokser!!!!!

jamen de er også bare blevet megastore lige pludselig!! hvad sker der??

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

jamen de er også bare blevet megastore lige pludselig!! hvad sker der??

Ja det ved jeg heller ikke men hvis du finder stopknappen vil jeg gerne vide hvor den sidder!

Anmeld

15. oktober 2010

Milka

Ja det ved jeg heller ikke men hvis du finder stopknappen vil jeg gerne vide hvor den sidder!

se, jeg vil jo gerne have de bliver større så de kan blive mere fornuftige (håber det hænger sådan sammen!)

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

se, jeg vil jo gerne have de bliver større så de kan blive mere fornuftige (håber det hænger sådan sammen!)

Det tror jeg sgu ikke. Ha ha. Her til morges da Carla spiste sine havrefras tog hun først skeen og puttede i håret mens hun kiggede meget undersøgende på mig (jeg plejer at sige at hun skal lade være). Jeg tænkte at jeg ikke ville reagere. Så efter lidt tid hvor hun har ventet på jeg ville sige noget til hende og der ikke skete noget, lagde hun skeen og tog så en meget våd havrefras og puttede op i håret og kiggede endnu mere på mig. Hun vidste fanme godt at hun drillede!!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Det tror jeg sgu ikke. Ha ha. Her til morges da Carla spiste sine havrefras tog hun først skeen og puttede i håret mens hun kiggede meget undersøgende på mig (jeg plejer at sige at hun skal lade være). Jeg tænkte at jeg ikke ville reagere. Så efter lidt tid hvor hun har ventet på jeg ville sige noget til hende og der ikke skete noget, lagde hun skeen og tog så en meget våd havrefras og puttede op i håret og kiggede endnu mere på mig. Hun vidste fanme godt at hun drillede!!!!

uuuuh, damen søger grænser!

bille synes lige for tiden at hendes morgenyoghurt minder meget om den creme vi smører hendes eksem med, så hun sidder altid og smører sig ind i yoghurt

Anmeld

15. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jooooh tak,eeelsker når der er nye bøtte billeder

Ha,ha,hvor er det sjovt så ens de er,de unger...her sidder Alexander og kigger meget provokerende på mig mens han tager noget mad i hånden og fører den ud over bordkanten...og slipper maden!Det er så sjovt,jeg kan ikke lade være med at grine,men det er sikkert en meget forkert reaktion

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

bille synes lige for tiden at hendes morgenyoghurt minder meget om den creme vi smører hendes eksem med, så hun sidder altid og smører sig ind i yoghurt

ej nej nej

Anmeld

17. oktober 2010

lion

Milka skriver:

Hvor er dine piger bare skønne. Elkser at se billeder af dem.

Hehe. Hvor er Bille skøn. DEt minder lidt om Cassandra, hun gør det med alt der er hvidt og kan smøres...................Hun har også brugt mayonaise til at "smøre" sig med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.