Hold nu op en lortedag for at sige det rent ud.
I dag var det jo skolernes motionsdag. Jeg havde fået tildelt en post på selve skolen, men rod rod rod og pludselig bliver jeg sendt ud på 3 km. posten i stedet. Ungerne er begyndt at løbe, så jeg tager bilen, så jeg kan komme først.
Får pakket mine ting ud og gør det så komfortabelt som det nu kan blive en en grøft midt ude på landet. Opdager jeg har glemt mine vanter + tusser i bilen.... bilen vil ikke åbne - jeg har fandme låst mig selv ude
. I over to timer stod jeg i stiv kuling (sådan føltes det i hvert fald) og lavede englehop for at holde på varmen. Måtte jo ringe til skolen og sige, at jeg ikke nåede tilbage til høvdingebold. Efter to timer kom min kære svigerfar med en ekstranøgle. Min hænder var blå af kulde.
Sikke en øv dag og ikke nok med det... både mine elever og kollegaer mobbede mig totalt, da jeg nåede tilbage til skolen - det var jo selvfølgelig velfortjent
Og lige kort om Silas.... drengen er nu 13½ mdr. Vejer 11 kg, måler 83 cm. og løber rundt. Han er overalt. I sofaen, i vindueskarmen, på tvbordet.... ja over alt....
Anmeld