Sikke en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

iln

Hold nu op en lortedag for at sige det rent ud.

I dag var det jo skolernes motionsdag. Jeg havde fået tildelt en post på selve skolen, men rod rod rod og pludselig bliver jeg sendt ud på 3 km. posten i stedet. Ungerne er begyndt at løbe, så jeg tager bilen, så jeg kan komme først.

Får pakket mine ting ud og gør det så komfortabelt som det nu kan blive en en grøft midt ude på landet. Opdager jeg har glemt mine vanter + tusser i bilen.... bilen vil ikke åbne - jeg har fandme låst mig selv ude. I over to timer stod jeg i stiv kuling (sådan føltes det i hvert fald) og lavede englehop for at holde på varmen. Måtte jo ringe til skolen og sige, at jeg ikke nåede tilbage til høvdingebold. Efter to timer kom min kære svigerfar med en ekstranøgle. Min hænder var blå af kulde.

Sikke en øv dag og ikke nok med det... både mine elever og kollegaer mobbede mig totalt, da jeg nåede tilbage til skolen  - det var jo selvfølgelig velfortjent

Og lige kort om Silas.... drengen er nu 13½ mdr. Vejer 11 kg, måler 83 cm. og løber rundt. Han er overalt. I sofaen, i vindueskarmen, på tvbordet.... ja over alt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Ej Ida altså, kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet...

Sørme godt svigerfatter lige kunne kommer forbi ;)

Går det ellers godt deroppe nord på??? Måske vi snart skal tromme til samling igen :D

Anmeld

17. oktober 2010

iln

Jeg må også indrømme, jeg synes det var lidt komisk. Måtte jo ringe tilbage til skolen til rektor og sige, at jeg nok blev lidt forsinket - han var flad af grin  Den eneste der ikke grinede var Peter - han blev godt nok stresset over min dumhed.

Jeg synes helt klart vi skal kalde til samling. Det er ved at være lang tid og ungerne kan jo en masse nyt nu + der er kommet ind ekstra til

Anmeld

17. oktober 2010

lion

Jeg kom til at grine lidt da jeg læste dit indlæg.

Men det må ikke ha været sjovt at være lukket ud og så fryse samtidigt

Anmeld

17. oktober 2010

anna-jonas

Jeg siger............." Godt at du har en uges ferie", som en rimelig kompensation for den arbejdsdag.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.