Sidney Lee og Caroline Fleming

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

FrkT

Ja manden og jeg kom i dag efter at have kigget lidt Top Model ind på, at Sidney Lee og Caroline Fleming egentlig ville være et godt par. Sidney blander amerikansk ind i sit danske og Caroline blander engelsk ind i det 

Arj spøj til side... men det VAR da noget af en par, se det lige for jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

CiSo

hahaha, ja sikke et par! jeg syntes det lyder som en god idé. 

Anmeld

15. oktober 2010

FrkT

sophieamalia skriver:

hahaha, ja sikke et par! jeg syntes det lyder som en god idé. 

Hehe.... kan i hvert fald lige se det for mig, lol 

Anmeld

15. oktober 2010

JulieE

FrkT skriver:

Ja manden og jeg kom i dag efter at have kigget lidt Top Model ind på, at Sidney Lee og Caroline Fleming egentlig ville være et godt par. Sidney blander amerikansk ind i sit danske og Caroline blander engelsk ind i det 

Arj spøj til side... men det VAR da noget af en par, se det lige for jer 

*LOL* ja xdet var noget af et par der kunne blive...

Min mand plejer at sige, at kromprinsen og Caroline Wozniacki ville være et godt par... Vi ville få et regentpar der snakker næsten sort

Anmeld

16. oktober 2010

BabyMus

Arj stakkels Caroline!

Anmeld

16. oktober 2010

FrkT

BabyMus skriver:

Arj stakkels Caroline!

Nej stakkels Frederik da   Caroline er da møgtræls at høre på

Anmeld

16. oktober 2010

BabyMus

FrkT skriver:

Nej stakkels Frederik da   Caroline er da møgtræls at høre på

Nåå nej jeg mente Caroline Fleming! Jeg kan ikke lide Sindey Lee... Havde ikke lige tænkt på at der var to Caroliner i spil nu. Men ja, jeg giver dig ret med den anden Caroline. (;

Anmeld

16. oktober 2010

FrkT

BabyMus skriver:

Nåå nej jeg mente Caroline Fleming! Jeg kan ikke lide Sindey Lee... Havde ikke lige tænkt på at der var to Caroliner i spil nu. Men ja, jeg giver dig ret med den anden Caroline. (;

Hehe jeg ved faktisk ikke om det ville være mest synd for Caroline Fleming eller Sidney Lee, kan bestemt ikke lide nogen af dem...... måske også derfor de var et godt par også 

Anmeld

16. oktober 2010

twinboys

FrkT skriver:

Hehe jeg ved faktisk ikke om det ville være mest synd for Caroline Fleming eller Sidney Lee, kan bestemt ikke lide nogen af dem...... måske også derfor de var et godt par også 

>Smiler

Anmeld

16. oktober 2010

Ayasmor

nej nej.. Sidney Lee er altså forbeholdt Amalie.. Kunne lige se det for mig, top klasse underholdning hvor man bare sidder og krummer tær, griner og er flov på deres vegne hele vejen igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.