Lidt billeder af mine modeler :) + Billede rundte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Tillykke????

Ja KITTY er jo gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Ja KITTY er jo gravid

Nååårh på den måde. Ha ha ha jo tak tak. Ja jeg kan jo godt tillade mig at tage lidt af æren for det.

Anmeld

15. oktober 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Nååårh på den måde. Ha ha ha jo tak tak. Ja jeg kan jo godt tillade mig at tage lidt af æren for det.

kom jeg til at sende hendes svar til dig.... ups det var ikke meningen.... men ja du har jo også en finger med i det spil

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

kom jeg til at sende hendes svar til dig.... ups det var ikke meningen.... men ja du har jo også en finger med i det spil

Ja det gjorde du vidst. Ha ha ha

Anmeld

15. oktober 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Já tænk engang at der er sket så meget på bare 2år..... Du fik mig lige tænkt tilbage i min fødsel og de 25lange dage på neonatal..... måtte da lige fælle en lille tåre, for hvor er vores piger bare vokset som du skriver. Prøv lige at se....

Billedet af pigerne i de lilla kjoler kan jeg bare lige så tydeligt huske, da de blev taget :D

og ja de var nogle små piger... alle 3.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2010

JustAnotherName

Søde piger, og sikke små de var...

Hvor er det flot syet, Fie   Dine piger ser fantastiske ud.

Jeg smider lige et enkelt af hver af mine store tøser. Knus...

Anmeld

16. oktober 2010

anna-jonas

Flotte bluser, Fie...............du er da god til at sy. Hvad med bukserne?? Kan de passe dem??

Ja, små og skrøbelige var de, for godt 1 1/2 år siden, men nu er de store, robuste og smukke tøsebørn.

Her er også lige lidt af Ida fra ny til nu.

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

Rose <3 skriver:

Billedet af pigerne i de lilla kjoler kan jeg bare lige så tydeligt huske, da de blev taget

og ja de var nogle små piger... alle 3.

ja jeg har lige set one baby born every minuet på kanal 4 og hold da op jeg tude en hel time... jeg leve lige det hele engang til.... og hvor var vi bare stærke Trine, vi har været igemmen meget du nok mere end mig, men det er noget man vil huske resten af livet. Og jeg husker tydligt Malucca, den lille pige alle gerne ville se 

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Søde piger, og sikke små de var...

Hvor er det flot syet, Fie   Dine piger ser fantastiske ud.

Jeg smider lige et enkelt af hver af mine store tøser. Knus...

Tak

Og hvor er dine pige dejlige som altid

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Flotte bluser, Fie...............du er da god til at sy. Hvad med bukserne?? Kan de passe dem??

Ja, små og skrøbelige var de, for godt 1 1/2 år siden, men nu er de store, robuste og smukke tøsebørn.

Her er også lige lidt af Ida fra ny til nu.

Tak Mette, bukserne er for store endnu jeg lavde også en str 92/98 men vil nu sy nogle de kan passe... da jeg gerne vil de skal have dem på med den vest jeg har syet.. så skal de have det på den 29, når jeg får mit diplom fra min udd.

Ja vores piger har været skrøbelige og er det også endnu til tider, selvom jeg tit høre at man kan da ikke se de kom før tid og det påviker dem da ikke mere... men det er jo mig der kan mærke når det ikke går efter rutinen her hjemme... når de har været i dp er de færdige....

Ja kan se lille Ida nu er en stor og stærk pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.