snart ikke mere tålmodighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

majseogmy

Hej allesammen

Er bare ved at gå amok og har snart ikke mere tålmodighed!

Endelig har jeg fået styr på min ægløsning efter et rodet forløb og 3 spontane aborter. Så nu har mig og kæresten haft lagenhygge på alle ægløsningsdagene

MEN alligevel er jeg ikke blevet gravid!!! 

Jeg er endelig begyndt til udredning pga aborterne så det er på sin vis nok rart at få en forklaring på aborterne inden jeg bliver gravid igen - men suk hvor vil jeg bare gerne opleve en dejlig lang gravididtet..snøft..

majse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

CamillaValby

majseogmy skriver:

Hej allesammen

Endelig har jeg fået styr på min ægløsning efter et rodet forløb og 3 spontane aborter. Så nu har mig og kæresten haft lagenhygge på alle ægløsningsdagene

Jeg er endelig begyndt til udredning pga aborterne så det er på sin vis nok rart at få en forklaring på aborterne inden jeg bliver gravid igen - men suk hvor vil jeg bare gerne opleve en dejlig lang gravididtet..snøft..

majse

Vil lige starte med at give dig et kæmpe

Jeg ved præcis hvordan du har det. Som du nok ved er det vigtigt at have en god veninde at snakke med eller evt. manden.

Man siger faktisk at du skal begynde at have seks 2-3 dage før en evt. ÆL, for at være mere på den sikre side. Og specielt med os hvor det bare ikke rigtig vil lykkes.

for at den virkelig snart er der for jer.

Anmeld

15. oktober 2010

Lisbeth1985

majseogmy skriver:

Hej allesammen

majse

Vil bare lige sende lidt babystøv i din retning jeg håber, at det snart lykkes for jer og at udredningen giver jer de svar i søger Held og lykke!  Lisbeth

Anmeld

16. oktober 2010

majseogmy

Tak for krammet og de søde ord - det hjalp lidt på humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.