Hold kæft jeg er da dum... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Mira0911

Vi har fået nøglen idag til lejligheden, var derude og tage mål og billeder... 

Opdagede en vandskade-skimmelsvamp - Hvad pokker de idioter nu fik sagt og bildt mig ind.... 

Udover det, fik jeg taget et hav billeder.... Som jeg ville have lagt ind så I kunne se dem... 

Hvad gøre kloge åge så... SLETTER billederne... GRRRR..... 

Så der skal tages nye billeder på Søndag - Kæft det er møg irriterende.... 

Vi havde hunden med, så han kunne studere lejligheden nærmere... Fuck jeg har aldrig set denne fyr være SÅ bange.... Hele kroppen rystede... Han har næsten altid kunne gå på trapper både op og ned.... Idag det VAR virkelig en grænse han skulle overskride... 

Trinene er lukket, så han kan ikke se imellem dem... Da han skulle opad, gik det sådan nogenlunde - Men ned af, gik det knap så godt... Han pev meget synes jeg.... 

Lære han at gå på trapperne i den nye lejlighed?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

FrkT

Ihhhh havde sådan glædet mig til at se de billeder, kan du ikke lige skynde dig ud og tage nogle nye? 

Han skal nok lære det. Du må jo tænke på det ikke kun er trapper den ikke er vant til der, det er også et helt nyt sted han aldrig har været før. Han skal nok vænne sig til det hele 

Anmeld

15. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ihhhh havde sådan glædet mig til at se de billeder, kan du ikke lige skynde dig ud og tage nogle nye? 

Han skal nok lære det. Du må jo tænke på det ikke kun er trapper den ikke er vant til der, det er også et helt nyt sted han aldrig har været før. Han skal nok vænne sig til det hele 

Orker ikke og tage derud igen... Der er kun lys på badeværelset... ;) 

Ja ved godt det er et nyt sted... Tænker at der skal tages pølser med på Søndag og så ligge nogen stykker på nogen trin når han både går op og ned... 

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

Tillykke med den nye lejlighed

Men som lungesygeplejerske må jeg på det kraftigste fraråde at flytte ind et sted, hvor der er skimmelsvamp før dete r udbedret. Det er SÅ dårligt for jeres luftveje og kan gøre jer rigtig syge. Det er virkelig ikke at spøge med

Jeres udlejer er forpligtet til at udbedre det!!

Det er meget sundhedsskadeligt og børn bør i hvert fald slet ikke komme i nærheden af det...

Håber I finder ud af noget

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Bitter pille. Mon ikke hunden hurtigt vænner sig til at nappe den trappe

Anmeld

15. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Orker ikke og tage derud igen... Der er kun lys på badeværelset...  

Ja ved godt det er et nyt sted... Tænker at der skal tages pølser med på Søndag og så ligge nogen stykker på nogen trin når han både går op og ned... 

Hehe ja, eller måske kan du gå op og stille dig på toppen og kalde på ham, og så give ham en belønning når han kommer derop, og så bagefter gå ned og kalde på ham der, og så give ham en belønning når han kommer ned igen  Bare en idé 

Men hunde kan vænne sig til meget..... så det skal nok gå!

Hehe forstår dig godt, men glææææder mig til at se billeder, så husk det nu på søndag. Og ikke noget med at slette billederne igen 

Anmeld

15. oktober 2010

Mira0911

lotchen skriver:

Tillykke med den nye lejlighed

Men som lungesygeplejerske må jeg på det kraftigste fraråde at flytte ind et sted, hvor der er skimmelsvamp før dete r udbedret. Det er SÅ dårligt for jeres luftveje og kan gøre jer rigtig syge. Det er virkelig ikke at spøge med

Jeres udlejer er forpligtet til at udbedre det!!

Det er meget sundhedsskadeligt og børn bør i hvert fald slet ikke komme i nærheden af det...

Håber I finder ud af noget

Tusind tak.... 

Mændene tog direkte pis på mig... Blev noget så rasende på dem... De blev ved i deres vældige humør jeg ikke lige synes om, at nu var der pludselig også vandskade... 

Kan umuligt lade sig gøre... Der er lige lagt helt nyt tag på og lige isoleret godt og grundigt... 

Anmeld

15. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Hehe ja, eller måske kan du gå op og stille dig på toppen og kalde på ham, og så give ham en belønning når han kommer derop, og så bagefter gå ned og kalde på ham der, og så give ham en belønning når han kommer ned igen  Bare en idé 

Men hunde kan vænne sig til meget..... så det skal nok gå!

Hehe forstår dig godt, men glææææder mig til at se billeder, så husk det nu på søndag. Og ikke noget med at slette billederne igen 

Gjorde faktisk det samme idag, bare med hundesnoren... Han elsker når hundesnoren bliver taget frem... Her reagerede han ikke på den.. Han sad og så trist ud... 

Skal nok tage billeder på søndag, glemmer det ikke og SLETTER den slet ikke.... 

Skal gøre mit bedste... :) 

Anmeld

15. oktober 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Bitter pille. Mon ikke hunden hurtigt vænner sig til at nappe den trappes="ForumLinkedImage"/>

Jo det håber jeg virkelig han gør.. ;) 

Anmeld

15. oktober 2010

klmf

MoarJ skriver:

Tusind tak.... 

Mændene tog direkte pis på mig... Blev noget så rasende på dem... De blev ved i deres vældige humør jeg ikke lige synes om, at nu var der pludselig også vandskade... 

Kan umuligt lade sig gøre... Der er lige lagt helt nyt tag på og lige isoleret godt og grundigt... 

Så der var ikke noget eller hvad?? Er ikke helt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.