krybe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.284 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

FruEllingsen

Hvornår begyndte jeres at krybe???

Marcus vil bare SÅ gerne fremad når han ligger på maven. han kan blive helt hysterisk over ikke at komme nogle vejne!

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham lidt på vej??

...........................................................................................................

Flot.. havde så skrevet forkert i overskriften....... ja der skal jo så stå krybe. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

LinLin

7½ md og han kravlede rigtigt 2 uger senere

Anmeld

15. oktober 2010

Valle81

Drømmer skriver:

Hvornår begyndte jeres at krybe???

Marcus vil bare SÅ gerne fremad når han ligger på maven. han kan blive helt hysterisk over ikke at komme nogle vejne!

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham lidt på vej??

...........................................................................................................

Flot.. havde så skrevet forkert i overskriften....... ja der skal jo så stå krybe. hehe

Anton bliver 7 mdr her om 12 dage og han har krøbet sig frem i små tre uger nu:0) Hænderne i gulvet og hiver sig frem og benene basker derudaf.

Han er overalt, han kommer overalt i huset:0)

Ikke til at styre på 5 tønder land

Christina

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Laura hev sig frem på armene i flere måneder og hun lærte først rigtigt at kravle, da hun var 9 mdr. Jeg tror bare, du skal lade ham prøve sig frem, for så finder han sin egen teknik

Anmeld

15. oktober 2010

B&J

daniel er 7 men har kunne krybe siden han var 6mdr og han har lige lært af bruge bene lidt mere så han er over alt hihihi

håber snart din dreng kan krybe

mit råd er lad ham ligge på maven og blive godt sur hihhi det gør daniel også når han vil lære noget nyt og der går ikke mange dage før de kan et eller andet

Anmeld

15. oktober 2010

FruEllingsen

B&J skriver:

daniel er 7 men har kunne krybe siden han var 6mdr og han har lige lært af bruge bene lidt mere så han er over alt hihihi

håber snart din dreng kan krybe

mit råd er lad ham ligge på maven og blive godt sur hihhi det gør daniel også når han vil lære noget nyt og der går ikke mange dage før de kan et eller andet

Lader ham somregel også ligge, for tænker nemlig også at han aldrig lærer det hvis jeg griber ind.. men hold da op han kan skælde ud. hehe.

Bliver spændene at se hvor længe der går inden har finder teknikken

Anmeld

15. oktober 2010

B&J

Drømmer skriver:

Lader ham somregel også ligge, for tænker nemlig også at han aldrig lærer det hvis jeg griber ind.. men hold da op han kan skælde ud. hehe.

Bliver spændene at se hvor længe der går inden har finder teknikken

hihiihhi nemlig de skælder ud og ville ønske jeg viste hvad de sagde når vores dreng gør det kan jeg ikke lade vær med af grine inden i for det lyder så sjovt.. og ved når han gør det ja så er der noget inde i hovede han bare vil og lige pludselig kan han

Anmeld

15. oktober 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

min søn (nu 9 måneder) krøb frem af som en lille millitærsoldat da han var 6 måneder.. men kom først på op alle 4 og kravlede rigtigt da han var 7 måneder

Anmeld

17. oktober 2010

FruEllingsen

Nu er han begyndt at skubbe sig bagud.

Men hold da op han bliver sur, for så er der jo pludselig længere hen til det han vil have... hehe.. men det ser vildt sødt ud

Anmeld

18. oktober 2010

Snuffler25

Hmm, kan ikke lade være med at tænke.. - er det nu også nødvendigt, at lade baby ligge på gulvet og blive sur og ked - for at få dem til at kravle/krybe?? - kommer det ikke af sig selv når de er klar?

Da vi var til 5 mdr. vaccination, bad jeg læge tjekke Nicolajs ryg og nakke, for han er ikke så vild med at ligge på maven.. der var intet i vejen og hun sagde, at det bare ikke er noget han gider p.t. - men kan være det kommer - går ikke udover motorik, fremad skal han nok komme. Men jeg skulle ikke lade ham ligge og blive ked af det, hvis han ikke selv kunne vende sig (det ka han så godt nu..) - men istedet hjælpe ham om på ryggen eller lignende...

Det da synd hvis de ska ligge sådan.. - kommer det ikke helt af sig selv når de er klar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.