Hjemmelavet overlædder? stokke xplory

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

dollygirl

Heey alle sammen jeg har fået købt en stokke xplory barnevogn og klapvogn fra en privat på internettet-

jeg opdagede forleden dag at den mangler overlædder ..

Kan jeg lave en selv hvis jeg køber stoffet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Valle81

lillepuler skriver:

Heey alle sammen jeg har fået købt en stokke xplory barnevogn og klapvogn fra en privat på internettet-

Hejsa

Jeg har selv syet til min Silvercross da der manglede overlædder til den ved køb. Har en anden Silvercross stående med overlædder og brugte dette som skabelon og tegnede efter den.

Det er lavet af to lag, inderste er af voksdug for at have regntæthed og yderste i det stof jeg ønskede.

Så hvis du kan låne et overlædder magen til så tror jeg det kan lykkedes:0)

Trykknapperne købte jeg i Bilka, mener til hed telttrykknapper.

God fornøjelse

Christina

Anmeld

15. oktober 2010

Lillefe

Hejsa... Kan desværre ikke lige tilbyde mit til låns.. skal bruge det meget snart og du bor i Jyllland. Det virker da mærkeligt det mangler har du spurgt dem om de ikke har "glemt" det? jeg kan evt. give dig mål?

Anmeld

15. oktober 2010

dollygirl

Tusind tak for jeres hjælp . Jeg tror jeg går ind og køber stoffet, kan man bruge flyverdragtsstof? jeg troede jeg skulle binde det fast hver side ligesom senderand, men kan se på dit billed det er flot lavet wow .. håber min bliver lige så flot. kræver det meget arbejde?

Jeg tænkte slet ikke over at overlædderen manglede da jeg købte det. øv .. og nu er det lang tid siden ..så må selv ordne det.

Anmeld

15. oktober 2010

dollygirl

Til Perl: Har du også en stokke ? du må gerne give mig målene. og hvordan den er sat fast om det er knapper eller ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.