Ønsker graviditet.. PCO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har snart kæmpet for at blive gravid i 1½ år og har PCO. Jeg har fået metformin i godt og vel 5 mdr uden det store resultat - dog har jeg fået mens en enkelt gang mens jeg har fået metformin. Før dét kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst havde mens.

Jeg har læst om pergotime. Kan man kun få det hvis man har regelmæssig mens og skal man have andet sammen med pergotime? Jeg har læst noget om ægløsningssprøjter osv.?

Håber nogen kan give lidt info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen? Der må da være andre barnløse end mig herinde, desværre

Anmeld

16. oktober 2010

Micch

Hej med dig.

Jeg har selv pco og bruger pergotime. det er nogle pilller du skal tag 3-7 cyklus dag og hvis du ikk har reglmæssig mens skal du starte med at fremprovoker en og det gør du med provera. også nogle piller du skal tag nogle dage. men det skal du ha gennem din læge.

Men for at hjælpe dig bedre igennem så få fat i bogen spis dig gravid. den er rigtig god har lige hentet den og flere på bib for selv og få noget mere viden om hvordan jeg bliver gravid bedst.

Men hurtigt er det kartofler, pasta, hvede, sukker og søde sagde det skal du holde dig fra. og grønne grønsager er bedst for dig og spise.

Du er meget velkommen til og skrive til mig privat hvis du har flere spørgsmål.

Håber du kan bruge det til noget.

Ved selv hvor hårdt det er. har selv været igang lidt over 1 år.

Anmeld

16. oktober 2010

Anonym trådstarter

Micch skriver:

Hej med dig.

Jeg har selv pco og bruger pergotime. det er nogle pilller du skal tag 3-7 cyklus dag og hvis du ikk har reglmæssig mens skal du starte med at fremprovoker en og det gør du med provera. også nogle piller du skal tag nogle dage. men det skal du ha gennem din læge.

Men for at hjælpe dig bedre igennem så få fat i bogen spis dig gravid. den er rigtig god har lige hentet den og flere på bib for selv og få noget mere viden om hvordan jeg bliver gravid bedst.

Men hurtigt er det kartofler, pasta, hvede, sukker og søde sagde det skal du holde dig fra. og grønne grønsager er bedst for dig og spise.

Du er meget velkommen til og skrive til mig privat hvis du har flere spørgsmål.

Håber du kan bruge det til noget.

Ved selv hvor hårdt det er. har selv været igang lidt over 1 år.

Jeg kender alt til det med kosten og har bogen, men det har bare ikke være nok indtil videre.. Jeg har stadig ikke fået regelmæssig mens

Anmeld

16. oktober 2010

Micch

Anonym skriver:

Jeg kender alt til det med kosten og har bogen, men det har bare ikke være nok indtil videre.. Jeg har stadig ikke fået regelmæssig mens

Kom til lægen og bliv skandet og få hjælp den vej med hvad du skal gør. så hvis han/hun vurder om du skal ha pergotime

Anmeld

16. oktober 2010

kirsti

jeg aner intet om PCO men vil da komme med en opmuntrende kommentar!Min venindes mor har PCO og det er lykkedes hende at få fire børn

Anmeld

16. oktober 2010

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg aner intet om PCO men vil da komme med en opmuntrende kommentar!Min venindes mor har PCO og det er lykkedes hende at få fire børn

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.