Øh.. jeg bløder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.210 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

mortilfreja

Endnu et lille indlæg om ægløsning... Håber ik i er for trætte af mig da jeg tidligere i dag lavede et indlæg om ægløsning..

Nå men her er så mit nye frustrations emne...

Jeg testede jo for ægløsning til morgen og teststregen var meget tydeligere end kontrolstregen så jeg hoppede jo på manden da han kom fra job

Efter sex lå jeg jo de 30 min for at hjælpe det lidt på vej og gik derefter på wc. Da jeg tørrede mig var der lidt blod på papiret, ikke meget men lidt lyserødt.. Har jeg aldrig oplevet før.. Efterfølgende var der oz lidt lyserødt i trusseindlægget..

Mit spørgsmål er så... Kan man bløde ved ægløsning??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

twinboys

mortilfreja skriver:

Endnu et lille indlæg om ægløsning... Håber ik i er for trætte af mig da jeg tidligere i dag lavede et indlæg om ægløsning..

Jeg testede jo for ægløsning til morgen og teststregen var meget tydeligere end kontrolstregen så jeg hoppede jo på manden da han kom fra job

Efter sex lå jeg jo de 30 min for at hjælpe det lidt på vej og gik derefter på wc. Da jeg tørrede mig var der lidt blod på papiret, ikke meget men lidt lyserødt.. Har jeg aldrig oplevet før.. Efterfølgende var der oz lidt lyserødt i trusseindlægget..

Kram

Smiler tror bare han har været lidt hård ved dig... smiler...

En gang fed sex her giver også lidt blod.... ikke misforstå at det er hård sex for det er bare en god omgang sex...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

twinboys skriver:

Smiler tror bare han har været lidt hård ved dig... smiler...

En gang fed sex her giver også lidt blod.... ikke misforstå at det er hård sex for det er bare en god omgang sex...

Majbritt

Det var ikke hård sex eller hvad vi nu skal kalde det  Så kan slet ik forstå det skulle komme fra det..

Anmeld

15. oktober 2010

Lon1976

mortilfreja skriver:

Kram

Det har jeg godt prøvet og kort tid efter testede vi positiv.

for at der er bid.

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

Lon1976 skriver:

Det har jeg godt prøvet og kort tid efter testede vi positiv.

for at der er bid.

Uh hvor jeg håber den er der.. Ville være helt fantastisk efter 4 års prøven..

Anmeld

15. oktober 2010

Lillefe

Hejsa nu er det ikke fordi jeg vil male fanden på væggen osv... men nu er i begge testet for sygdomme og den slags ikke? jeg har bare hørt om det der før og så viste det sig hun havde Klamydia..  Så ville bare lige sikre mig nu har i testet osv inden i begyndte jeres forhold osv ikke?

Nu ved jeg intet om jeres forhold men ville bare lige sige det for en sikkerheds skyld

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

Perl skriver:

Hejsa nu er det ikke fordi jeg vil male fanden på væggen osv... men nu er i begge testet for sygdomme og den slags ikke? jeg har bare hørt om det der før og så viste det sig hun havde Klamydia..  Så ville bare lige sikre mig nu har i testet osv inden i begyndte jeres forhold osv ikke?

Nu ved jeg intet om jeres forhold men ville bare lige sige det for en sikkerheds skyld

Ja vi er blevet testet for mange år siden. På onsdag har vi været sammen i 4 år så det kan ikke vcære pga en kønssygdom

Anmeld

15. oktober 2010

Lillefe

mortilfreja skriver:

Ja vi er blevet testet for mange år siden. På onsdag har vi været sammen i 4 år så det kan ikke vcære pga en kønssygdom

pyha ok ville også bare lige sige det, for det er ikke sjov at have den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.