Snart til røngten af æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Fleur07

Så kom mens endelig og har lige fået bestilt tid til røngten af æggeleder og ser alt fint ud skal vi have den første insemination dagen efter. Glæder mig at nu er det endelig ved at være vores tur. Vores tur, hmm vi har en dreng i forvejen som er kommet naturligt, men denne gang er vores valg anderledes. Det er en ny og anderledes process som jeg håber snart er overstået igen. Har en ide om at det kan da ikke tage så lang tid at blive gravid når jeg ved at jeg er rask, meeen prøver også at slå mig selv i hovedet om at tage den med ro, der er ingen som ved hvor lang tid det tager.

Nå men ja skulle lige af med glæde og tanker

Ha en dejlig weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

tinasmor

Held og lykke med processen. Håber I snart får jeres ønskebarn. Husk smertestillende til dagen for røngen

Anmeld

15. oktober 2010

Fleur07

??? hvorfor skal man have det? Gør det ondt da..

Anmeld

15. oktober 2010

CamillaValby

Fleur07 skriver:

??? hvorfor skal man have det? Gør det ondt da..

Det er meget forskelligt.

Jeg spurgte om det da jeg lå på den der briks. Og han sagde at hvis man havde meget slemme mens. smerter så kunne det godt gøre nas (jeg har MEGET slemme mens smerter)

Og ja tak det gjorde sku NAS, havde faktisk ondt i et par dage efter.

Han ville ikke lade mig gå da jeg var færdig fordi jeg besvimmede af smerte.

Men igen det er meget forskelligt, kender en del der har været det igennem og de fleste havde ondt men ikke sådan så man ikke kunne holde det ud.

Men for at du ikke får ondt.

Anmeld

15. oktober 2010

Fleur07

Åhh nu bliver jeg da rigtig nervøs. Jeg har ikke rigtig mens smerter, så jeg håber da at jeg slipper for den smerte så.

Puha.... Nå men ja der er jo ikke så meget andet end at vente og se, men åhh hvorfor er man også lige blevet 30 så man skal igennem det her... Øv øv

Anmeld

16. oktober 2010

tinasmor

Hvis det er det med kontrastvæske, så gjorde det sindsygt ondt på mig. Meget mere end jeg havde regnet med. Men jeg har kendt flere piger som har fået det lavet hvor det bare var en smule ubehag, så det er meget forskelligt. Ham der gjrode det på mig, sagde også at det altså ikke var lige til mig mig som med mange andre (måske jeg var lidt anderledes indrettet) Så du må ikke være nervøs, det er ikke sikkert det gør ondt på dig. Men bare forbered dig på, at det ikke er det bedste i verden

Anmeld

16. oktober 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige ønske jer held og lykke Og berolige dig med, at det absolut ikke er alle, der synes hsg-undersøgelsen er slem.. Jeg synes personligt ikke, at det er noget at snakke om Kram

Anmeld

18. oktober 2010

Fleur07

Tja det er jo ikke andet for end at vente og se til på mandag. Men jeg håber da at jeg så er en af dem som kun mærker lidt ubehag som du skriver Tinasmor 

Tak Lisbeth

Anmeld

26. oktober 2010

Fleur07

Så har jeg været afsted. Syntes ikke det gjorde ondt. men ballonen gled hele tiden ud så efter 3 forsøg, var det på den gamle metode som han sagde. det var med klemmer, tang og en dut og så virkede det. Havde kun ligget der i små 40 min da det endelig var overstået.

Var så i dag til scanning på klinikken for at se med ægløsning osv. Havde desværre lige haft ægløsning så vi må vente til næste mens, og for kunne blive insemineret jubii.. Så nu er det bare vente tid igen, men det går nok.

Anmeld

26. oktober 2010

Sunflower

Fleur07 skriver:

Åhh nu bliver jeg da rigtig nervøs. Jeg har ikke rigtig mens smerter, så jeg håber da at jeg slipper for den smerte så.

Puha.... Nå men ja der er jo ikke så meget andet end at vente og se, men åhh hvorfor er man også lige blevet 30 så man skal igennem det her... Øv øv

Jeg har heller ikke rigtig ondt under mens... Men denne undersøgelse gjorde desværre rigtig ondt Men det var altså til at klare og jeg havde kun ondt i forbindelse med selve undersøgelsen, det gik meget hurtigt over.

Og vi gør jo gerne ALT for at finde ud af hvad der er galt så vi kan få den lille bebs Smerte eller ej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.