hvad sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Maja!

Hej alle sammen..

Er ved at blive sindsyg, kender i følelsen dagen efter (i ved hvad) og man tænker nu er den er bare?

Den følelse fik jeg onsdag i sidste uge, og mandag i den her uge er jeg jo så dum at teste! selvom det er vildt tidligt!

Men testen er svagt positiv! men jeg tænker jo; en streg er en streg!
min kæreste kommer hjem og jeg viser ham testen, og vi begynder jo desværre allerede og snakke og planlægge.
jeg tager så til læge tirsdag, for jeg tænker jo at selvom der er 12 dage til min mens, så havde jeg jo en positiv test!

testen hos lægen er så negativ men jeg får snakket med min læge som jo siger at det kan jo godt være, men jeg jo er meget tidligt i graviditeten, så jeg skal ned igen på tirsdag og teste.

men så dum som jeg er har jeg jo testet næsten hver dag siden, jeg er ved at blive sindsyg! får kun 1 dum lille steg!!!

jeg syntes det er så underligt eftersom jeg havde en positiv.
og ja så er der alle symtomerne, værken/ ømhed i underlivet, tisser meget osv.

nogle der har oplevet ligende?

hilsen hende den utålmodige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Lillefe

majaTn skriver:

Hej alle sammen..

Er ved at blive sindsyg, kender i følelsen dagen efter (i ved hvad) og man tænker nu er den er bare?

Den følelse fik jeg onsdag i sidste uge, og mandag i den her uge er jeg jo så dum at teste! selvom det er vildt tidligt!

Men testen er svagt positiv! men jeg tænker jo; en streg er en streg!
min kæreste kommer hjem og jeg viser ham testen, og vi begynder jo desværre allerede og snakke og planlægge.
jeg tager så til læge tirsdag, for jeg tænker jo at selvom der er 12 dage til min mens, så havde jeg jo en positiv test!

testen hos lægen er så negativ men jeg får snakket med min læge som jo siger at det kan jo godt være, men jeg jo er meget tidligt i graviditeten, så jeg skal ned igen på tirsdag og teste.

men så dum som jeg er har jeg jo testet næsten hver dag siden, jeg er ved at blive sindsyg! får kun 1 dum lille steg!!!

jeg syntes det er så underligt eftersom jeg havde en positiv.
og ja så er der alle symtomerne, værken/ ømhed i underlivet, tisser meget osv.

nogle der har oplevet ligende?

hilsen hende den utålmodige...

Vil  for dig

Anmeld

15. oktober 2010

Maja!

Mange tak

Føler mig bare total hjernevasket, drømmer om negative og positive teste! og er bange for at jeg "føler" symptomer som ikke er der....

Anmeld

15. oktober 2010

Maalene

Det kan jo godt være endt ud i en biokemisk - altså du har haft et befrugtet æg, men ægget har ikke sat sig fast...

Det er det farlige ved at teste før tid, for dit hcg tal stiger når ægget bliver befrugtet, men når ægget så ikke sætter sig fast, så kommer der jo så en negativ test, da hcg tallet så falder igen

Ihh, hvor er det bare træls - krydser fingre for dig og håber på det bedste

Anmeld

15. oktober 2010

Amso

for dig. Og ja en streg er en streg det har du ret i. Problemet med at teste så tidligt er bare at man godt kan miste, selv et befrugtet æg, når man nærmer sig sin menstruation. Fordi det ikke har sat sig fast. Det sker desværre ofte, og derfor er det ikke godt at teste inden testdagen

Men håber for jer at det lykkedes, og at de røde russere bliver væk.. !!

Anmeld

15. oktober 2010

Maja!

tak skal i have

har lovet mig selv at jeg ikke tester imorgen... men er jo bare så spændt og forhåbningsfuld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.