Min frygt - vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Nadia&Daniel

Var ved JM igår (37+2) - hun skøn guldklumpen til 2300-2400 gram og at h*n var ved at sætte sig fast og alt i den skønneste orden.

Så var jeg til scanning i dag (37+3) - guldklumpen vejer 2703 gram - så lidt ved siden af hvad JM havde skønnet, men okay, bare det er den vej..

Så kom det slemme - h*n har slet ikke sat sig fast eller på vej til det - skal til VENDING PÅ TIRSDAG - så tankerne farer rundt i hovedet på os nu...

Please (stave) lad det gå godt og lykkes - kan ikke overskue tanken om at skulle overveje eller planlægge kejsersnit...

Vil ikke så meget med dette indlæg, har "bare" brug for at komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

sandratobias

for at det lykkes, og intet kejsersnit..

Anmeld

15. oktober 2010

Marie29

Held og lykke, og det skal nok gå godt.

Fik selv vendt min "lille" prinsesse her for 2 uger siden, og der var hun skønnet til 3800 g, så ganske stor. Hun har ligget omvendt hele tiden, og lå med ryggen ind mod min ryg, så lægen var skeptisk for om det ville lykkedes, og om hun ville vende sig tilbagee igen. Men det gik fint! Og hun ligger stadig den rigtige vej, og har lagt sig halvt fast.

De siger, det lykkedes i 50 % af tilfældende, ellers prøver man bare igen, hvis det ikke lykkedes første gang.

Og det var slet ikke så slemt, som jeg havde forestillet mig og fået at vide. Lidt ubehageligt, og var også selv nervøs, men bagefter var det lidt "nårh, det var da ikke så slemt".

Mvh Pernille

Anmeld

15. oktober 2010

oo

for at han alligevel finder den rigtige udgang!!

Anmeld

15. oktober 2010

Nadia&Daniel

Takker for alle jeres Tanken om kejsersnit får mig virkelig til at græde, men det hjælper på humøret alle de gode "oplevelser" om vendingsforsøg jeg høre og læser..

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle28

Jeg fik PKS, da min datter ikke havde vendt sig og de ville ikke prøve at vende hende. Jeg havde en rigtig god oplevelse - det skal du ikke være nervøs for.

Jeg var selv rigtig bange for et evt. vendingsforsøg og havde kun hørt skrækhistorier, men har her på det sidste mødt flere som har prøvet det og haft gode oplevelser - ingen ubehag eller smerter og bebs er blevet der.

Knus Tulle

Anmeld

15. oktober 2010

Sara_S

Det skal nok gå Nadia!

Sender masser af positive tanker!!

Kæmpe 

Sara

Anmeld

15. oktober 2010

Nadia&Daniel

Takker for jeres

Man skal selvfølgelig heller ikke male fanden på væggen, inden de har forsøgt.. Har tænkte meget over det, og når Daniel kommer hjem fra job, skal vi snakke om det.. Så er nok rimelig afklaret på tirsdag (i hvert fald når jeg har været der)

Anmeld

15. oktober 2010

CiSo

Jeg  for at det lykkedes for dem, at få vendt h*n!! Jeg har fået vendt min lillemand så han vender rigtig nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.