Nej tak til reklamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Low

Jeg kan blive sk... sur over at jeg får reklamer selv om at jeg har et klistermærke hvor der står NEJ TAK.. Jeg har også et hvor der står at jeg ikke vil have gratis aviser. Alligevel får jeg en kæmpe bunke især nu hvor børnepengene er på vej. men da jeg lige skulle stille lillemanden uden foran vinduet i haven så han kan sove lidt så tog jeg mine reklamer med ind alligevel . Og jeg faldt over en masse gode tilbud . Den vil jeg lige dele med nogle af jer /p>

Rema1000: Caco Cola, Zero, Light, Sprite eller Tuborg Squas 1,5 liter 9kr.

Bananer 1 kr pr. stk.

Landlord unisex bleer eller buksebleer 50 kr. Vælg mellem: 56 stk. Mini 6-11 kg, 50 stk. Maxi 7-16 kg, 44 stk. Maxi+ 12-25 kg, 40 stk. XL 15-30 kg eller 30 stk. XL bukseble 15-25 kg. De har Astma - Allergi Forbundet mærket.

Neutral wipers 63 stk. 20 kr.

Matas: Vælg mellem  2 pk. Pampers Newborn 2-5kg(35 stk) eller 1 pk. Mini 3-6kg(27 stk). Der står spar op til 10kr så ved ikke hvor billigt der er.

Tag 2 Natusan for 45kr. Der er forskellige at vælge imellem.

Tag 2 for 50kr. Pigeon Ammeinlæg(24 stk) og baby Wipes(70 stk).

Aldi: Dørgitter/børnesikring. Indstillingsområde: 73 - 85cm. Mål: ca. B 72 x H 76 cm. 179 kr.

Butikkerne havde også mange andre rigtig gode tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

ekzunz

Du skal tilmelde dig den ordning der hedder "Reklamer og gratis aviser - nej tak" ellers får du aviserne.

Og så skal du huske at det skal være dig der har tilmeldt dig - fordi klistermærket sidder på fra den forrige beboer betyder det ikke at du automatisk er tilmeldt.

Og måske man skulle et smut i Rema efter cola...

Anmeld

15. oktober 2010

tinasmor

tak for tilbuds information

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Znuzke skriver:

Du skal tilmelde dig den ordning der hedder "Reklamer og gratis aviser - nej tak" ellers får du aviserne.

Og så skal du huske at det skal være dig der har tilmeldt dig - fordi klistermærket sidder på fra den forrige beboer betyder det ikke at du automatisk er tilmeldt.

Og måske man skulle et smut i Rema efter cola...

Ja klistermærket er jo nok i min mors navn og hun er flyttet til ærø og nu bor jeg til leje og jeg har ikke fået skaffet et klistermærke. Det har du jo ret i , det skal stå i mit navn . Jeg skal også helt sikkert i rema1000 og købe sodavand ind til navngivningsfesten, der står godt nok 6 flasker pr person men jeg kender nok nogle som kan gå med mig

Anmeld

15. oktober 2010

Vej86

Få det "Reklamer og gratis aviser i dit navn. Så burde du ikke få dem mere. Har selv det. Har ikke fået "Reklamer og gratis aviser i de år jeg har haft det på

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Vej86 skriver:

Få det "Reklamer og gratis aviser i dit navn. Så burde du ikke få dem mere. Har selv det. Har ikke fået "Reklamer og gratis aviser i de år jeg har haft det på

Det vil jeg gøre. Og det er stadig på posthuset man skal hente det? Skal man have billede ID med?

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Fedt, at du lige blev hooked på et par tilbud, selvom du var sur over at have modtaget reklamer

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Baagøe skriver:

Fedt, at du lige blev hooked på et par tilbud, selvom du var sur over at have modtaget reklamer

Hehe de er gode nok alligevel nogle gange

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Low skriver:

Hehe de er gode nok alligevel nogle gange

Ja, jeg sluger også et par udvalgte råt hver uge...

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Hvordan kan du leve uden Det er min ugentlige narko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.