Sort træmmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Isabella_mor

det er sådan en jeg overvejer at få til min lille dreng...

vi har fået træmmeseng foræret af svigerfar Ole og hans fantastisk søde kæreste som altså bliver papfarmor til lille VIllads vi skal bare ud og købe den først. og jeg overvejer virkelig at jeg gerne vil have en sort træmmeseng...

er der nogen som selv har det til deres troldeunger ^_^ for så vil jeg rigtig gerne se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Sara_S

Har du set de har til salg i Babysam? 

Var selv tæt på at købe den... synes den er fin! 

Anmeld

15. oktober 2010

Isabella_mor

Sara_S skriver:

Har du set de har til salg i Babysam? 

Var selv tæt på at købe den... synes den er fin! 

jeps...   den passer jo lige ind der hvor vi bor jo

Anmeld

15. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Jag overvejede at få sådan én, MEN må indrømme at jeg tog altså en i hvid...

Osse fordi, vi har sorte og brune møbler i stuen.. Og der skal INGENTING til, før de er støvet til!!

Også vil jeg ikke lave andet, end at rende og tørre hans seng af hele tiden - hvis jeg valgte én i sort..

MEN - hvis du vildt gerne vil have én.. SÅ synes jeg du skal købe den i sort... For det ser SMADDER fedt ud altså

Anmeld

15. oktober 2010

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

Jag overvejede at få sådan én, MEN må indrømme at jeg tog altså en i hvid...

Osse fordi, vi har sorte og brune møbler i stuen.. Og der skal INGENTING til, før de er støvet til!!

Også vil jeg ikke lave andet, end at rende og tørre hans seng af hele tiden - hvis jeg valgte én i sort..

MEN - hvis du vildt gerne vil have én.. SÅ synes jeg du skal købe den i sort... For det ser SMADDER fedt ud altså

den ville jo blive lige så støvet til om den var hvid. det med sort er bare at det ses bedre... men ja det er klart en ting der er med i overvejelserne for at anskaffe en i sort... 

men ja det er også bare så kedeligt og "traditionelt" med en hvid træmmeseng og jeg syntes lidt at det er kedeligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.