Baby 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Kommer jo an på hvad man får af lege..?

Hm, må se på det... Men tak for hjælpen i hvert fald..

Jeg synes i hvert fald det er det værd og det ved jeg andre også gør Velbekomme og held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Fam. Madsen

CamillaSoefelt skriver:

Hey tøser.

Ville bare lige høre hvad I får dagene til og gå med?

Synes at dagene herhjemme bare går uden man rigtig laver det helt store, har i det også sådan el er det bare os?

Selvfølgelig er der mødregruppe 1 gang om ugen og så overvejer jeg noget babysvøm. Men hvad laver I ellers med baby?

Alle er velkomne, det bare fordi min søn er 3 mdr...

Kom frisk

så du længe nede skrev han ikke gider og ligge i barnevognen når i går ture. jeg havde det samme problem med marcus da han var i den alder. jeg gjor det at jeg satte ham i autostole i barnevognen også var der ikke nogen problemer.

Anmeld

16. oktober 2010

smokin

CamillaSoefelt skriver:

Ja vi leger også meget, når han ikke sover.

Og det der med aftryk har jeg faktisk lige købt ind til.. Det sjovt og have.

Men i forhold til det med shopping og ture ik? Så hver gang vi er ude og gå tur i BV eller shoppe gider han ikke. Det som om det for kedeligt og ligge dernede? Har Malou også haft det sådan?

Ja hun kunne ikke klare sin barnevogn! Nu elsker hun den og tager gerne en shoppetur på 7 timer med sin mor UDEN at klage. Bare hun kommer op og sidde og kigge ud når hun er vågen. Så kan man automatisk se når de skal ned og ligge igen, når trætheden melder sig. Kan han holde sit hoved selv efterhånden? Vi har købt en barnevognspude - og hun ELSKER at kigge ud!

Anmeld

16. oktober 2010

smokin

CamillaSoefelt skriver:

Ja vi leger også meget, når han ikke sover.

Og det der med aftryk har jeg faktisk lige købt ind til.. Det sjovt og have.

Men i forhold til det med shopping og ture ik? Så hver gang vi er ude og gå tur i BV eller shoppe gider han ikke. Det som om det for kedeligt og ligge dernede? Har Malou også haft det sådan?

vi går også i svømmeren men det er jo begrænset hvor længe man kan være der, men så kommer vi da i hvert fald ud

Anmeld

16. oktober 2010

Sofia24

Jeg lytter lige med, da jeg har det lidt på samme måde som dig...

Vores Silas er 2 1/2 mdr. Han ELSKER at pusle så det bruger vi meget tid på hver dag og tager os god tid til bleskift, vask osv. Legetæppet er også et hit hvor han kan ligge længe og lege med de ting der hænger ned og den sidste uge er han begyndt at trille om på siderne også. Og så er han vild (og det er mor og far også) med at "sidde" på vores lår, så vi har god øjenkontakt, og så snakker vi! Han "snakker" som et vandfald  

Men han vil heller ikke ligge i barnevognen med mindre han skal sove, så det er ikke mange ture i barnevognen vi får, for når han sover til formiddag vil jeg gerne have lidt gjort hjemme... Ku være jeg skulle prøve det fif med autostolen i barnevognen så han kan følge lidt med i hvad der sker...

Sofia

Anmeld

16. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Købe en yoga bold og lave øvelser hjemme; lægge ham på maven på bolden og rulle ham frem/ tilbage/ fra side til side. Sid med ham på armen og hoppe på bolden osv.

Kigge på billeder - danse til børne musik

Købe en sansegynge.

Vi gik til stimulastik - babysvøm - baby salmesang og mødregruppe. 

Det første år laved vi hånd og fod aftryk hver 3 mdr til han blev 1 år. Vi laved det på et lærred og en body i den str han brugte den mdr. 

Nu laver vi det hvert år, indtil han ikke gider mere. Han er lige fyldt 2 år..

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaSoefelt

Fam. Madsen skriver:

så du længe nede skrev han ikke gider og ligge i barnevognen når i går ture. jeg havde det samme problem med marcus da han var i den alder. jeg gjor det at jeg satte ham i autostole i barnevognen også var der ikke nogen problemer.

I autostolen? Men der må de jo ikke sidde særlig lang tid pga deres ryg ikke har godt af det?

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaSoefelt

Mor til Frederic skriver:

Købe en yoga bold og lave øvelser hjemme; lægge ham på maven på bolden og rulle ham frem/ tilbage/ fra side til side. Sid med ham på armen og hoppe på bolden osv.

Kigge på billeder - danse til børne musik

Købe en sansegynge.

Vi gik til stimulastik - babysvøm - baby salmesang og mødregruppe. 

Det første år laved vi hånd og fod aftryk hver 3 mdr til han blev 1 år. Vi laved det på et lærred og en body i den str han brugte den mdr. 

Nu laver vi det hvert år, indtil han ikke gider mere. Han er lige fyldt 2 år..

Ih, tak for alle ideerne.. Stimulatisk, hvad laver man til det? Og baby salmesang er det i kirken?

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaSoefelt

Sofia24 skriver:

Jeg lytter lige med, da jeg har det lidt på samme måde som dig...

Vores Silas er 2 1/2 mdr. Han ELSKER at pusle så det bruger vi meget tid på hver dag og tager os god tid til bleskift, vask osv. Legetæppet er også et hit hvor han kan ligge længe og lege med de ting der hænger ned og den sidste uge er han begyndt at trille om på siderne også. Og så er han vild (og det er mor og far også) med at "sidde" på vores lår, så vi har god øjenkontakt, og så snakker vi! Han "snakker" som et vandfald  

Men han vil heller ikke ligge i barnevognen med mindre han skal sove, så det er ikke mange ture i barnevognen vi får, for når han sover til formiddag vil jeg gerne have lidt gjort hjemme... Ku være jeg skulle prøve det fif med autostolen i barnevognen så han kan følge lidt med i hvad der sker...

Sofia

Ih, øv du bor på fyn.. For ellers ku vi da hygge hjemme sammen med vores babyer der ikke gider gå tur udenfor.. hahaha..

Benjamin eeelsker også og blive puslet.. Og snakker også som du siger, som et vandfald...

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaSoefelt

Malousen skriver:

Ja hun kunne ikke klare sin barnevogn! Nu elsker hun den og tager gerne en shoppetur på 7 timer med sin mor UDEN at klage. Bare hun kommer op og sidde og kigge ud når hun er vågen. Så kan man automatisk se når de skal ned og ligge igen, når trætheden melder sig. Kan han holde sit hoved selv efterhånden? Vi har købt en barnevognspude - og hun ELSKER at kigge ud!

Ih hvor hyggeligt, har du skiftet brugernavn?

Kan Malou godt sidde op i BV når I er ude og shoppe?

Han kan sagtens holde sit hoved ja, det har han faktisk kunnet længe efterhånden..

Barnevognspude? Hvad er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.