kage til farfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

SaNiNa

Min farmor og farfar kommer og skal se vores nye lejlighed for første gang imorgen og vil jo rigtig gerne bage en lækker kage til dem.

men min farfar har sukkersyge type 2 og aner ikke hvad jeg skal bage så.

Tænker lidt jeg bare kan bytte sukker ud med sødemiddel som jeg altid gør eller prøve noget helt nyt

Er der ikke en af jer som ligger inde med en god opskrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Silas&Mille

Sanne og Nicklas skriver:

Min farmor og farfar kommer og skal se vores nye lejlighed for første gang imorgen og vil jo rigtig gerne bage en lækker kage til dem.

Tænker lidt jeg bare kan bytte sukker ud med sødemiddel som jeg altid gør eller prøve noget helt nyt

Prøv eventuelt at kigge på www.dk-kogebogen.dk

der kan man vist søge på diabetes opskrifter

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Prøv at kigge på diabetesforeningens hjemmeside, for der plejer at være nogle rigtig lækre opskrifter

Anmeld

15. oktober 2010

Sphynxlover

jeg ville bage en med og en uden sukker - så der er noget for alle

kan nemlig ik selv fordrage sødemiddel

Anmeld

15. oktober 2010

Ploffer

Da min morfar levede lavede mine forældre alid vandbakkelser når han skulle have kage... fyldt med en lille smule flødeskum... hvis han kan tåle at spise en lille bitte smule sukker kan du pynte dem med en tynd sribe glasur og ristede mandelsplitter 

Smager fantastisk 

Anmeld

15. oktober 2010

eirene

Denne her pæretærte smager sindssygt godt. Den laver jeg som regel når vi får gæster med sukkersyge.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=2533

Anmeld

15. oktober 2010

SaNiNa

Ploffer skriver:

Da min morfar levede lavede mine forældre alid vandbakkelser når han skulle have kage... fyldt med en lille smule flødeskum... hvis han kan tåle at spise en lille bitte smule sukker kan du pynte dem med en tynd sribe glasur og ristede mandelsplitter 

Smager fantastisk 

Det er ellers en rigtig god ide, men det får han bare altid og syntes at nu skal have altså også have noget nyt og gider ikke købe nogle af de der tør nogle ved bageren

Anmeld

15. oktober 2010

SaNiNa

eirene skriver:

Denne her pæretærte smager sindssygt godt. Den laver jeg som regel når vi får gæster med sukkersyge.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=2533

Den tror jeg da jeg vil prøve at lave, den ser rigtig lækker ud og meget nem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.