Voksne med adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer omkring voksne med adhd, enten ved at i selv har det ellers jeres partner har.

Jeg har i længere tid talt og skrevet med en mand, som jeg finder interessant og meget behagelig, men han har adhd. Det er lige konstateret og han får medicin for det. Men ja, jeg kan ikke finde ud af om det simpelthen er for meget at rode mig ud i, hvad kan konsekvenserne være af at have en person tæt på sig med den sygdom. lige nu ville jeg jo sagtens kunne droppe det uden problemer, men hvis nu det blev noget, så ville det jo ikke være så¨nemt.

Hvad mener I, hvad er jeres erfaringer.

VH Anonym i dagens anledning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Shibby

Heysa

Jeg har det muligvis og det går igen ved flere i min familie. Det er sgu ikk så slemt. Der findes medicin han kan tage så han bliver mere rolig osv,men ellers betyder det at der nok er lidt gang i ham og at han tackler stressede/pressede situationer lidt skidt i forhold til gennemsnittet. Men skdit pyt. Han er sikkert en dejlig mand,-bare med gang i den

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym

Jeg har en kollaga som har fået det konstateret her for nogle måneder siden og hun får nu medicin. Hun fungerer helt fint og kan uden problemer varetage sit arbejde osv. Dér hvor det bliver et problem for hende er, hvis der skal ske en masse - fx. en masse møder, hygge efter arbejde osv. Dét er svært for hende at kaperer med alle de datoer og hun skal skrive ALT ned, for ikke at glemme det. Men ellers er hun en rigtig sød kollega, som dog godt kan virke lettere forvirret, men sød er hun

Anmeld

15. oktober 2010

Shibby

Hun er sikkert supersød,og adhd er ikke den værste "lidelse" i den her verden

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym

Jeg har været i et forhold med en der har ubehandlet voksen ADHD. Det gør tingene en del sværere. Alt er godt i den rosenrøde periode, men man (både du og han) skal være meget opmærksom når der er problemer.

Jeg tror det er rigtigt godt, at din kæreste/ven er igang med behandlingen. Det betyder jo netop at han er opmærksom på problemerne, og måske uden problemer kan takle dem.

Jeg er ikke sikker på at jeg selv vil kunne gå ind i et forhold med en med ADHD igen - men det er på grund af mine tidligere oplevelser. Jeg vil altid koble den typiske ADHD opførsel med ham. Og det er bestemt ikke en positiv bemærkning (men det var nok også ekstrem opførsel, da han ikke var behandlet).

Følg dit hjerte men jeg synes du skal læse lidt om emnet, så I begge ved lidt om det Ikke at det skal blive kernen af jeres forhold, men det er jo rart at vide hvad den anden part går igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.