Næsten symptomfri graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Muhmi

Jeg er 14+5 i dag i i den sidste uges tid har jeg ikke rigtig haft sådan vilde symptomer på at jeg er gravid... Min kvalme er næsten væk og jeg får ikke smerter i siderne når jeg rejser mig mere? Andre der har haft det sådan... Er bare så bange for at få en MA igen så jeg vil helst ikke være den eneste der har haft det sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Low

Jeg havde det ikke selv sådan men jeg har læst mig frem til at det er normalt at de ting forsvinder efter de første 3 mdr.

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Muhmi skriver:

Jeg er 14+5 i dag i i den sidste uges tid har jeg ikke rigtig haft sådan vilde symptomer på at jeg er gravid... Min kvalme er næsten væk og jeg får ikke smerter i siderne når jeg rejser mig mere? Andre der har haft det sådan... Er bare så bange for at få en MA igen så jeg vil helst ikke være den eneste der har haft det sådan...

Bliver du forresten tjekket/fulgt nærmer i denne graviditet nu hvor du har oplevet en MA?

Anmeld

15. oktober 2010

Muhmi

Low skriver:

Bliver du forresten tjekket/fulgt nærmer i denne graviditet nu hvor du har oplevet en MA?

Det gjorde jeg i starten, men ikke mere.... Så jeg ved ikke rigtig... Men altså, det kan jo også bare være det er mig der er super nervøs, fordi nu hvor jeg sidder her og skriver, så kan jeg jo godt mærke at jeg har brystspænninger og sådan... Men jeg synes bare de "smerter" jeg har haft fra underlivet for tiden mest af alt ligner menstruations-smerter... Nok derfor jeg er nervøs egentlig...

Anmeld

15. oktober 2010

Muhmi

*brystspændninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.