Skal I se Olsen Banden i 3D?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Malonde1985

Jeg tror jeg vil prøve at ta min datter med ind og se den  hun følger gladeligt med når vi ser de rigtige Olsen Banden film, så denne animations film må da lige være hittet

Skal I se den?? Ved ik om der har været et lignende indlæg oppe??? - i så fald beklager jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

JacobsMoar

Malonde1985 skriver:

Jeg tror jeg vil prøve at ta min datter med ind og se den  hun følger gladeligt med når vi ser de rigtige Olsen Banden film, så denne animations film må da lige være hittet

Skal I se den?? Ved ik om der har været et lignende indlæg oppe??? - i så fald beklager jeg

Kæresten vil gerne.. Jeg har termin i dag, så har ikke villet bestille billetter, men der sker ikke en skid.. Så det kan godt være at jeg bestiller til imorgen eftermiddag uden at han ved det

Anmeld

15. oktober 2010

Malonde1985

Bromberg skriver:

Kæresten vil gerne.. Jeg har termin i dag, så har ikke villet bestille billetter, men der sker ikke en skid.. Så det kan godt være at jeg bestiller til imorgen eftermiddag uden at han ved det

Iih det skulle I næsten gøre  og lige nyde en biotur inden den lille kommer

Anmeld

15. oktober 2010

Malonde1985

Bromberg skriver:

Hov sender lige en MASSSSSSE vestøv afsted til dig!!!

Anmeld

15. oktober 2010

JacobsMoar

Malonde1985 skriver:

Iih det skulle I næsten gøre  og lige nyde en biotur inden den lille kommer

Jaaa.. Det var jo det jeg tænkte  Kan jo bare nøjes med at bestille dem uden at betale

Anmeld

15. oktober 2010

JacobsMoar

Malonde1985 skriver:

Hov sender lige en MASSSSSSE vestøv afsted til dig!!!

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.