Hård besked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Min mor er jo som I ved syg af kræft, og har nu fået at vide, at på grund af operation, kemo og strålebehandling, så vil hun være så svækket, at hun aldrig igen vil kunne bære og holde sine børnebørn. Hold op man for en besked, hun er meget meget ked af det, og det er jeg også. Ikke nok med at hun skal være syg, og vi skal al det her igennem, men så kan hun ikke engang få lov til at give os og børnebørnene et knus. Jeg er bare rigtig ked af det idag, det er ret hårdt syne jeg. Hun er så stærk min mor, hun holder humøret oppe og er glad, virker det til, så det må jeg jo også prøve at være, men en gang imellem så knækker det bare lige det hele.

Jeg skriver det som anonym, for jeg vil ikke have, at min mor skal læse, at jeg er ked af det, hun har nok at tænke på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min mor er jo som I ved syg af kræft, og har nu fået at vide, at på grund af operation, kemo og strålebehandling, så vil hun være så svækket, at hun aldrig igen vil kunne bære og holde sine børnebørn. Hold op man for en besked, hun er meget meget ked af det, og det er jeg også. Ikke nok med at hun skal være syg, og vi skal al det her igennem, men så kan hun ikke engang få lov til at give os og børnebørnene et knus. Jeg er bare rigtig ked af det idag, det er ret hårdt syne jeg. Hun er så stærk min mor, hun holder humøret oppe og er glad, virker det til, så det må jeg jo også prøve at være, men en gang imellem så knækker det bare lige det hele.

Jeg skriver det som anonym, for jeg vil ikke have, at min mor skal læse, at jeg er ked af det, hun har nok at tænke på.

ej men sødeste.... hvor er det dog forfærdeligt!!!!!!! så må i holde dem hen til hende! ej det skær helt i hjertet!!!

jamen er der ikke udsigt til bedring efter behandling?

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Det gør mig så ondt søde! Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være!

Jeg sender de aller bedste tanker, og håber at der er bedring på vej. Er der slet intet de kan gøre, så hun på sigt kommer til kræfter igen?

Anmeld

15. oktober 2010

TbCp

Jeg ved slet ikke havd jeg skal sige men jeg sender dig et stort kram

Anmeld

15. oktober 2010

anna-jonas

Hmmmmm...............det synes jeg er en meget mærkelig besked at give jer, fra lægernes side. Man ved at kemo og stråler giver svækkelse og træthed.............men det er normalt kun i en periode på 3-6 mdr. efter endt behandling. I denne rekonvalens periode, bør der være et tilbud om genoptræning, så din mor kan opnå det bedst mulige funktionsniveau.

Vil lige fortælle at der er et kur-sted for kræftpatienter og pårørende, der hedder Dallund. De har pladser af 1 uges varighed, hvor man kan tale med andre, og blive rehabiliteret. Det er mest tænkt som en mulighed, når behandlingerne er afsluttet, og din mor skal videre i livet. Du kan læse lidt om det her.

http://www.cancer.dk/dallund/om+dallund/rehabiliteringscenter.htm

Store varme knus fra Mette

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Hmmmmm...............det synes jeg er en meget mærkelig besked at give jer, fra lægernes side. Man ved at kemo og stråler giver svækkelse og træthed.............men det er normalt kun i en periode på 3-6 mdr. efter endt behandling. I denne rekonvalens periode, bør der være et tilbud om genoptræning, så din mor kan opnå det bedst mulige funktionsniveau.

Vil lige fortælle at der er et kur-sted for kræftpatienter og pårørende, der hedder Dallund. De har pladser af 1 uges varighed, hvor man kan tale med andre, og blive rehabiliteret. Det er mest tænkt som en mulighed, når behandlingerne er afsluttet, og din mor skal videre i livet. Du kan læse lidt om det her.

http://www.cancer.dk/dallund/om+dallund/rehabiliteringscenter.htm

Store varme knus fra Mette

Ja jeg synes også, at det er mærkeligt. De siger, at det er fordi de har fjernet lymferne.

Anmeld

16. oktober 2010

lion

Anonym skriver:

Nej hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Jeg håber at lægerne "igen" tager fejl. De sagde nemlig for 7 år siden at min mor ikke ville kunne tale eller gå igen og det kom hun til. Ja du skulle ha set sygeplejesken da kom ind på min mors stue på 3. dagen efter hendes anfald. Min mor var der ikk, Jørgen sagde hun var gået på wcet, det troede hun ikk på og farede hen af gangen for at komme til min mor, og JEP hun gik. Jeg håber for din mor at hun vil kunne gør lidt, for jeg ved fra min egen mor det er hårdt når man ikk kan give børnebørnene et kram eller løfte dem. Men børnene skal nok hurtig lærer at de skal være forsigtige og så finder man en anden måde at få knuz på.

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Ej søde det lyder da godt nok voldsomt!!!! Jeg håber lægerne tager grueligt fejl og din mor NOK skal komme ovenpå igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.