Min mor kommer aldrig igen til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Min mor er syg af kræft, og har nu fået at vide, at på grund af operation, kemo og strålebehandling, så vil hun være så svækket, at hun aldrig igen vil kunne bære og holde sine børnebørn. Hold op man for en besked, hun er meget meget ked af det, og det er jeg også. Ikke nok med at hun skal være syg, og vi skal al det her igennem, men så kan hun ikke engang få lov til at give os og børnebørnene et knus. Jeg er bare rigtig ked af det idag, det er ret hårdt syne jeg. Hun er så stærk min mor, hun holder humøret oppe og er glad, virker det til, så det må jeg jo også prøve at være, men en gang imellem så knækker det bare lige det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke noget Jeg har ikke nogen ord der dækker. stort kram!

Anmeld

15. oktober 2010

LouiseNielsen

Hvor må det være helt ufattelig hårdt....

I må komme til hende! Forstået på den måde at i jo sagtens kan give hende krammer, sætte børnebørnene i sengen ved hende osv....

Man kan desværre bare ikke styre den slags, og kræft er en sygdom sendt fra helvede....  Men få det bedste ud af det, for ikke at se alt for sort på tingene.....

Kæmpe krammer herfra

Anmeld

15. oktober 2010

Lone Jakobsen

åh sikke da en trist besked.

vi har selv en farfar som ligger på det sidste, også syg af kræft (det er så min ex-es far) så du kan tro jeg føler med dig.

Anmeld

15. oktober 2010

<3

Stort kram!

Anmeld

15. oktober 2010

Riksen

Du får lige et stort kram sammen med en masse varme tanker

Anmeld

15. oktober 2010

malo

Det er en superhård besked at få, jeg føler virkelig med jer! Men som det også er skrevet så kom til hende med børnene og giv en hånd med, man kan godt opleve nærhed selvom hun ikke kan løfte og bære. Det er flot at din mor bevarer humøret, hatten af for det! Børnebørnene er helt sikkert noget der hjælper på hendes humør, så lad jer ikke stoppe af hendes manglende fysiske kræfter.

Det er ok at vise overfor din mor at du er ked af det, men samtidig prøver hun nok også at være stærk overfor jer, fordi alting skal forblive som det hidtil har været.

Mange positive tanker til jer.

Knus

Mathilde (der selv har haft en kræftsyg mor)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.