stor tude fare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Maja88

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

netdaddy

Puha........må indrømme at der normalt skal noget til at røre mig, men da jeg sad og så denne her på arbejde (så kun de første 2 minutter, så kunne jeg ikke mere), så måtte jeg godt nok knibe en tåre.

Ved godt det er en vag sammenligning, men det var fuldstændig sådan jeg blev modtaget af min ældste søn i februar i år, da jeg kom hjem efter kun én uges studietur i Berlin med mine elever.

Mine kolleger må have tænkt sit, da jeg måtte tørre øjnene....

En utrolig livsbekræftende og meget, meget rørende film....

Anmeld

15. oktober 2010

Mig med maven

Ved ikke hvorfor jeg torturere mig selv gang på gang med denne video... Nøj en hyle tur!

Anmeld

15. oktober 2010

Maja88

Mig med maven skriver:

Ved ikke hvorfor jeg torturere mig selv gang på gang med denne video... Nøj en hyle tur!

jeg har det på nøjagtig samme måde... og tuder ikke bare, jeg hulker. men det er godt lige at komme ud med sine hormoner en gang imellem.

Anmeld

15. oktober 2010

Maja88

netdaddy skriver:

Puha........må indrømme at der normalt skal noget til at røre mig, men da jeg sad og så denne her på arbejde (så kun de første 2 minutter, så kunne jeg ikke mere), så måtte jeg godt nok knibe en tåre.

Ved godt det er en vag sammenligning, men det var fuldstændig sådan jeg blev modtaget af min ældste søn i februar i år, da jeg kom hjem efter kun én uges studietur i Berlin med mine elever.

Mine kolleger må have tænkt sit, da jeg måtte tørre øjnene....

En utrolig livsbekræftende og meget, meget rørende film....

første gang slukkede jeg da jeg nåede til hende pigen ved julemanden, men ja. den er bare så livsbekræftende

Anmeld

16. oktober 2010

Maja88

16. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Maja88 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio&feature=related

har set den, og jeg skal ikke se den igen hehe ellers er det stor tudedag i dag...

Anmeld

16. oktober 2010

Silas&Mille

Har også set den og agter heller ikke at se den igen. Selvom det er så glædelig en video giver det en sindsyg tudetur

Sidder i forvejen og tuder over jeg måske skal skille mig af med en, to eller alle tre af mine misser når vi flytter hjem til DK, fordi man måske ikke må have nogen husdyr der hvor vi får lejlighed/hus. Måske må man have en, men hvilken skal man så vælge??? 

Anmeld

16. oktober 2010

Maja88

MoriSverige skriver:

Har også set den og agter heller ikke at se den igen. Selvom det er så glædelig en video giver det en sindsyg tudetur

Sidder i forvejen og tuder over jeg måske skal skille mig af med en, to eller alle tre af mine misser når vi flytter hjem til DK, fordi man måske ikke må have nogen husdyr der hvor vi får lejlighed/hus. Måske må man have en, men hvilken skal man så vælge??? 

årgh stakkels dig. men hvis i køber hus så bestemmer i det vel selv???

nu har jeg ikke selv dyr, men ved hvor meget de kan betyde i ens hverdag- det er jo ens børn også. Håber i finder et sted hvor i må have dem alle med.

Anmeld

16. oktober 2010

sus34

Ej en tuder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.