Iiih altså dumme dumme sidestik!!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Malonde1985

Jeg kan stort set IKKE gå nogen steder - bare en lille tur - uden at få de ledeste sidestik! Får dem samme sted hver gang - i højre side! De gør nas nas nas..! Prøver at stoppe op (hjælper ikke), gå langsommere (hjælper heller ikke).... hvad F kan man gøre ved dem???? Hvad gør I andre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Sara_S

Malonde1985 skriver:

Jeg kan stort set IKKE gå nogen steder - bare en lille tur - uden at få de ledeste sidestik! Får dem samme sted hver gang - i højre side! De gør nas nas nas..! Prøver at stoppe op (hjælper ikke), gå langsommere (hjælper heller ikke).... hvad F kan man gøre ved dem???? Hvad gør I andre???

Er det lige ved ribbenet?

Anmeld

15. oktober 2010

morethanperfect

Jeg få dem også .. Prøv og sæt dig ned 5 minutter .. Det gør jeg Så er de nogle gange væk når jeg vil gå viderere .. Men kommer tit igen .. 

Anmeld

15. oktober 2010

Malonde1985

Sara_S skriver:

Er det lige ved ribbenet?

Nej det er sådan ca. midt på maven i højre side... de kommer hele tiden når jeg har gået et lille stykke

Anmeld

15. oktober 2010

Malonde1985

morethanperfect skriver:

Jeg få dem også .. Prøv og sæt dig ned 5 minutter .. Det gør jeg Så er de nogle gange væk når jeg vil gå viderere .. Men kommer tit igen .. 

Har jeg prøvet  men de sniger sig ind på mig ligeså snart jeg begynder at gå igen....

Anmeld

15. oktober 2010

Sara_S

Malonde1985 skriver:

Nej det er sådan ca. midt på maven i højre side... de kommer hele tiden når jeg har gået et lille stykke

Så er det nok ikke det samme som jeg oplever... men det eneste, der hjælper med mig er at lægge mig ned og trække vejret dybt...  

Anmeld

15. oktober 2010

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Har jeg prøvet  men de sniger sig ind på mig ligeså snart jeg begynder at gå igen....

Ja , det skide træls .. Hmm , ved ikke rigtig om der så er andet du kan gøre ..

Anmeld

15. oktober 2010

Malonde1985

morethanperfect skriver:

Ja , det skide træls .. Hmm , ved ikke rigtig om der så er andet du kan gøre ..

Næææ... måske bare lade være med at gå på mine ben under graviditeten og så ta cyklen i stedet

Men dejligt det hjælper dig, at holde en pause

Anmeld

15. oktober 2010

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Næææ... måske bare lade være med at gå på mine ben under graviditeten og så ta cyklen i stedet

Men dejligt det hjælper dig, at holde en pause

Arrrr ..  Gid man kunne flyve ... 

Ja , men det er kun nogle gange

Anmeld

15. oktober 2010

Mus84

Malonde1985 skriver:

Hej.

Jeg har fuldstændig samme smerte lige under ribbenene i højre side.. Men har altså haft det før graviditeten også, når jeg havde mens og skulle tisse.

Hvordan er de når du tisser??

Jeg tænker lidt om det kan være nyren? altså måske nyresten? hvad siger din læge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.