Gave til dåb..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.163 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Lotus86

Hej med jer

Den 31. oktober skal jeg til min venindes søn dåb.. Vi er 3 veninder der slår os sammen om gaven, så vi har nok omkring 900 kr.

Men jeg er bare totalt tom for ideer, og hendes ønskeliste er meget kort, så vi gider ikke købe noget derfra, da hun højest sandsynligt får det alligevel.

Jeg ville rigtig gerne give en lidt mere personlig/sjov gave, men den står sgu helt stille

Nogle der har nogle gode forslag?

Knus Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Marco2

Da jeg skulle være gudmor til en lille dreng fik vi lavet en dåbsbog, hvor historien bliver trykt så det er barnets/forældrenes navne og andre fakta der indgår i bogen. Det er en personlig og helt unik gave.

Kan ikke lige huske hvor vi fik den lavet, men fandt dette link som vist minder meget om:

http://sjovbog.dk/xp/side.php?side=borneboger&id=82&bid= 

Anmeld

15. oktober 2010

Loa

Lotus86 skriver:

Hej med jer

Den 31. oktober skal jeg til min venindes søn dåb.. Vi er 3 veninder der slår os sammen om gaven, så vi har nok omkring 900 kr.

Men jeg er bare totalt tom for ideer, og hendes ønskeliste er meget kort, så vi gider ikke købe noget derfra, da hun højest sandsynligt får det alligevel.

Jeg ville rigtig gerne give en lidt mere personlig/sjov gave, men den står sgu helt stille

Nogle der har nogle gode forslag?

Knus Nana

Hvad er hun for en type?

Er hun til sådan noget nips, for så er der jo mange muligheder i form at dåbs halløj i sølv/ting (rør til dåbsattesten, sparebøsse osv.)

Man kan også få de små fotoalbum med sølv/tin forside/bagside, så kunne i evt sætte et par billeder i fra jeres alles venindetid i

Men kræver selvfølgelig man er til den slags

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2010

Loa

Marco2 skriver:

Da jeg skulle være gudmor til en lille dreng fik vi lavet en dåbsbog, hvor historien bliver trykt så det er barnets/forældrenes navne og andre fakta der indgår i bogen. Det er en personlig og helt unik gave.

Kan ikke lige huske hvor vi fik den lavet, men fandet dette link som vist minder meget om:

http://sjovbog.dk/xp/side.php?side=borneboger&id=82&bid= 

Nåh ja, den har vi da også lige fået her i dåbsgave....

Super sød og personlig gave

Anmeld

15. oktober 2010

Lotus86

Det er nogle rigtig søde ideer, men hun har sagt, at alle de der rigtig personlige sølvting, dem vil hun helst have fra familien, fordi det er så personligt, og hvis nu ens venskab af en eller anden grund ikke skulle holde, så er det lidt ærgeligt.

Anmeld

15. oktober 2010

Mig med maven

Vi ønskede os 10.000 ting til vores lille pige, da hun blev døbt, men der kom også 82 gæster, så vi var nødt til det.

Jeg kan nævne nogle af de ting vi fik.

• Gå vogn
  • Dukkevogn, kan også bruges som en gå vogn, når hun skal lære det.
  • Flag fra guldsmeden med specielle datoer på.
  • En masse smykker.
  • Bøger, HC. Andersens samlede værker. Brd. Grimms eventyr. Barnes bog, og en masse børne bøger.
  • Legetøj, der var fremadrettet, noget af det er stadig ikke taget i brug, og hun blev døbt i maj.
  • Tøj i mange forskelligestørrelser.
  • En billedramme, med 12 små rammer i, så man kunne sætte et billede ind for hver mrd. i det første år.
  • En stor sanse gynge, den er først lige blevet pakket ud.
  • Tæppe med navn og datoer på.
  • Sandkasse med legetøj til.
  • Badebassin med hello kitty.
  • Elefanten fra lilleper.
  • Sparebøsser med Kaj og Andrea (Fra guldsmeden)
  • Børne opsparinger.
  • Penge.
  • Gavekort.

Ja det er faktisk dårlig stil, men kan ikke huske mere.

Du er velkommen til at spørge ind, hvis der er mere du vil vide!

Christina

Anmeld

15. oktober 2010

Lotus86

Mig med maven skriver:

Vi ønskede os 10.000 ting til vores lille pige, da hun blev døbt, men der kom også 82 gæster, så vi var nødt til det.

Jeg kan nævne nogle af de ting vi fik.

• Gå vogn
  • Dukkevogn, kan også bruges som en gå vogn, når hun skal lære det.
  • Flag fra guldsmeden med specielle datoer på.
  • En masse smykker.
  • Bøger, HC. Andersens samlede værker. Brd. Grimms eventyr. Barnes bog, og en masse børne bøger.
  • Legetøj, der var fremadrettet, noget af det er stadig ikke taget i brug, og hun blev døbt i maj.
  • Tøj i mange forskelligestørrelser.
  • En billedramme, med 12 små rammer i, så man kunne sætte et billede ind for hver mrd. i det første år.
  • En stor sanse gynge, den er først lige blevet pakket ud.
  • Tæppe med navn og datoer på.
  • Sandkasse med legetøj til.
  • Badebassin med hello kitty.
  • Elefanten fra lilleper.
  • Sparebøsser med Kaj og Andrea (Fra guldsmeden)
  • Børne opsparinger.
  • Penge.
  • Gavekort.

Ja det er faktisk dårlig stil, men kan ikke huske mere.

Du er velkommen til at spørge ind, hvis der er mere du vil vide!

Christina

Tusind tak for svar, der er helt sikkert en masse gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.