Ægløsning forvirring... :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.180 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

mortilfreja

Hej.

Jeg er dybt forvirret og kan ik helt finde ud af min ægløsning.

Jeg har taget ægløsningstest i denne cyklus og i mandags blev begge streger lige tydelige så vi gav den jo gas som små kaniner  Onsdag fik jeg noget mælkehvidt/cremet udflåd og tænkte det var underligt.. Samtidig havde jeg lidt små niv i underlivet som oz fortsatte torsdag så jeg tænkte jo, yes den er der... Men noget sagde mig at jeg lige skulle tage endnu en ÆL test her til morgen og nu er teststregen mere tydelig end kontrolstregen

Så tænker jeg, har jeg haft to ægløsninger eller var den i mandags falsk?? Og får man niv i underlivet dagene før ægløsning eller på ægløsningsdagen?? Og har ægløsningen været der nu det har nevet lidt de sidste par dage og det så er for sent i dag???

Hmmmmm...

Uha jeg er rundforvirret.. Håber i forstod mit indlæg og det ik blev for rodet.

Ha en god dag allesammen.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

tinasmor

Efter første gang hvor den var positiv, tog du så flere dagene efter?

Nogle gange synes jeg nemlig de kan være rigtig tydelige flere dage efter hinanden.

Du kan ikke have haft to ægløsninger. Men man siger jo også, at når æl testen er positiv så kommer æl mellem 24 - 48 timer (afhængig af hvornår man tager den, den kan selvfølgelig også være postitiv lige inden ægløsning) så hvis jeg skal give et ud, så tror jeg du havde æl da du kunne mærke nivene.

held og lykke med det.

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

tinasmor skriver:

Efter første gang hvor den var positiv, tog du så flere dagene efter?

Nogle gange synes jeg nemlig de kan være rigtig tydelige flere dage efter hinanden.

Du kan ikke have haft to ægløsninger. Men man siger jo også, at når æl testen er positiv så kommer æl mellem 24 - 48 timer (afhængig af hvornår man tager den, den kan selvfølgelig også være postitiv lige inden ægløsning) så hvis jeg skal give et ud, så tror jeg du havde æl da du kunne mærke nivene.

held og lykke med det.

Okay ja så er det jo nok for sent at få baby ud af det nu

Anmeld

15. oktober 2010

Lotus86

Jeg mener altså at have hørt at man godt kan have to ægløsninger i samme cyklus..??!?

Anmeld

15. oktober 2010

Low

http://www.mingraviditet.dk/artikler/artikler_2.htm

Her står lidt om 2 ægløsninger på en cyklus.

Anmeld

15. oktober 2010

tinasmor

ok, det havde jeg så aldig hørt noget omkring. Er det noget som er anderkendt fagligt? Det er i hvertfald aldrig noget jeg har hørt fra læger i alle de år jeg har været i fertilitetsbehandling. Der står jo også i teksten " ... endnu ikke officielt anerkendt i det moderne sundhedssystem".

Men jeg kan jo selvfølgelig ikke sidde her og vurderer om du har 1 eller to ægløsninger pr. måned, det er jeg vist ikke kvalificeret til

Jeg tror ikke du skal tænke at det er for sent eller ingen chance er. Sædcellerne kan jo holde sig i kroppen og hvis man ikke er 100 på hvornår det er, men gør det med nogle dages mellemrum i perioden, så tror jeg der kan være gode chancer.

Held til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.