Nogen der skal på babymesse i Øksnehallen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Laulund87

Nej snøft Der er lidt langt fra Randers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

dorthemus

Loa skriver:

Skal jeg kigge efter mei tai'en?

Hi hi..tror nu jeg tager Manducaen med  regner med det blir over middag. Hvad tid tager du derind?

Anmeld

15. oktober 2010

Loa

dorthemus skriver:

Hi hi..tror nu jeg tager Manducaen med  regner med det blir over middag. Hvad tid tager du derind?

Hehe

Regner med at tage derind når de åbner, men er der sikkert et par timer

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

Loa skriver:

Hehe

Regner med at tage derind når de åbner, men er der sikkert et par timer

Okay måske vi ses

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

Jeg var til Babymessen i dag, og det var da ok...men jeg var lidt skuffet. Der var ikke det store udvalg, og alt for meget af samme 5-6 "hippe" mærker. Men selvfølgelig, hvis det de fleste vil ha, er det jo ok. 

Min veninde har en søn på 8 mndr, og hun fik købt lidt træ-legetøj og basistøj til ham, og ellers fik vi talt lidt med en jordmor, trillet rundt med nogle polske barnevogne, drukket en juice, og kigget på de forskellige stande. 

En del af dem tog dankort. Det er ret dejligt synes jeg (og lidt farligt for spontankøb). 

Jeg kunne godt have ønsket et større udvalg af mærker, et større udvalg af barnevogne (der var kun det polske som jeg ikke kan huske navn på, samt Stokke) og måske noget mere aktivitet til de mange unger der var med. Der var kun så vidt jeg kunne se, en enkelt synge-dame med over-over-pædagogiske "ræk-hænderne-i-vejret-og-drej-rundt" sange 

Men hyggelig Goodiebag, med det nyeste "Vores Børn" og diverse prøver og rabatkuponer. 

Jeg kan varmt anbefale Café Mandela, ved siden af Øksnehallen. Dejlig kaffe, og hyggeligt sted at hvile de trætte messe-ben.

Anmeld

17. oktober 2010

Thereseh

Er der andre der har været på messe ? 

Anmeld

17. oktober 2010

Loa

Thereseh skriver:

Er der andre der har været på messe ? 

Mig

Hehe.... Men jeg havde en helt anden oplevelse, jeg syntes det var super godt..... Jeg fandt rigtig meget godt og billigt så det var bare kanont

Men kommer jo an på hvad man er på udgik efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.