Jeg var til Babymessen i dag, og det var da ok...men jeg var lidt skuffet. Der var ikke det store udvalg, og alt for meget af samme 5-6 "hippe" mærker. Men selvfølgelig, hvis det de fleste vil ha, er det jo ok.
Min veninde har en søn på 8 mndr, og hun fik købt lidt træ-legetøj og basistøj til ham, og ellers fik vi talt lidt med en jordmor, trillet rundt med nogle polske barnevogne, drukket en juice, og kigget på de forskellige stande.
En del af dem tog dankort. Det er ret dejligt synes jeg (og lidt farligt for spontankøb).
Jeg kunne godt have ønsket et større udvalg af mærker, et større udvalg af barnevogne (der var kun det polske som jeg ikke kan huske navn på, samt Stokke) og måske noget mere aktivitet til de mange unger der var med. Der var kun så vidt jeg kunne se, en enkelt synge-dame med over-over-pædagogiske "ræk-hænderne-i-vejret-og-drej-rundt" sange 
Men hyggelig Goodiebag, med det nyeste "Vores Børn" og diverse prøver og rabatkuponer. 
Jeg kan varmt anbefale Café Mandela, ved siden af Øksnehallen. Dejlig kaffe, og hyggeligt sted at hvile de trætte messe-ben.
Anmeld