Shit gør det aldrig igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Becks

Drikker cola 

Startede jo på Metformin imorges, og vidste godt at når jeg havde taget pillerne et stykke tid, så ville min krop reagere på og få sukker og fedt! Men havde altså ikke lige regnet med, at det ville gå SÅ stærkt, efter én pille!!! Føj hvor blev jeg dårlig.. Drikker normalt kun cola zero, men var hjemme hos min veninde idag, og var bare så tørstig, så drak den dåse cola, og vupti efter et par slurke, kom kvalmen!!! PUHA.. 

Fik fjernet cyster idag, det gik fint, gjorde lidt ondt, da jeg skulle lokal bedøves, men så var det ligesom det :-)

Og så en RIGTIG vild nyhed.. Min kusines søn, altså min grandfætter, han er Nordmand og bor i Norge med hans kæreste og deres søn på 2 år.. Min kusine har lige skrevet til mig, at hun skal være farmor igen til - hold nu fast - TRILLINGER!!!! Lavet helt naturligt... 2 piger, som er enæggede og én dreng.. Men det er lidt tys tys, da den ene pige måske ikke klarer den, hun er meget lille... Hun får muligvis kejsersnit i næste uge, da der så er mulighed for at alle 3 klarer den.. Ellers bliver de taget ud i uge 32.. Arhmen det er jo vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Dot D

Håber da at du hurtigt for kvalmen væk, for den er da træls at rende rundt med..... Meeen du ved jo, det skal være skidt, før det bliver godt nu tænker jeg selvfølgelig på, hvad det hele gerne ender ud med Også lige et stort til lykke med din familieforøgelse, der er på vej i det nordlige, lyder spændende, håber da helt sikkert de alle tre klare vejen ud i verden

Anmeld

15. oktober 2010

Fines mor

Jeg får også Metformin, men det er for min diabetes. Jeg vil anbefale dig, at tage dem sammen med et måltid mad, det gør at jeg ingen bivirkninger har. Dog vil jeg sige, at dine bivirkninger nok vil forsvinde løbende, så op med humøret. Jeg har også tabt 20kilo med Metformin, så bare klø på hvis du ønsker et vægttab.

Anmeld

15. oktober 2010

Becks

Dot D skriver:

Håber da at du hurtigt for kvalmen væk, for den er da træls at rende rundt med..... Meeen du ved jo, det skal være skidt, før det bliver godt nu tænker jeg selvfølgelig på, hvad det hele gerne ender ud med Også lige et stort til lykke med din familieforøgelse, der er på vej i det nordlige, lyder spændende, håber da helt sikkert de alle tre klare vejen ud i verden

Den forsvandt i nat :-)

Skal bare ikke drikke cola mere, der fik jeg da et sukker chok haha..

Og mange tak, det er lidt vildt

Anmeld

15. oktober 2010

Becks

Fines mor skriver:

Jeg får også Metformin, men det er for min diabetes. Jeg vil anbefale dig, at tage dem sammen med et måltid mad, det gør at jeg ingen bivirkninger har. Dog vil jeg sige, at dine bivirkninger nok vil forsvinde løbende, så op med humøret. Jeg har også tabt 20kilo med Metformin, så bare klø på hvis du ønsker et vægttab.

Jeg har også i de her 2 dage aget dem sammen med mad :-) Tror heller ikke det er bivirkninger, men simpelthen sukkeret fra colaen der gjorde det :-)

Tilleykke med dit vægttab :-*

Anmeld

15. oktober 2010

Fines mor

Tutter skriver:

Jeg har også i de her 2 dage aget dem sammen med mad :-) Tror heller ikke det er bivirkninger, men simpelthen sukkeret fra colaen der gjorde det :-)

Tilleykke med dit vægttab :-*

Jeg drikker så kun zero eller light, måske du skulle gå over til det? hihi

Anmeld

15. oktober 2010

Becks

Fines mor skriver:

Jeg drikker så kun zero eller light, måske du skulle gå over til det? hihi

Plejer også kun og drikke zero :-) Var på besøg hos min veninde som ikke havde andet :-)

Anmeld

15. oktober 2010

Fines mor

Tutter skriver:

Plejer også kun og drikke zero :-) Var på besøg hos min veninde som ikke havde andet :-)

Jeg tror godt du kan drikke det senere, men der er bare lidt opstarts vanskeligheder med Metformin;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.