Yeah gap i dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Miamaja

Saa piger endnu en god grund til at svinge Dankortet!

Jeg bliver kontaktet rigtig ofte af brugere herinde, om jeg nu ikke kan vaere sod at sende dem ting og sager fra USA til DK - Og det ville jeg egentlig paa den ene side rigtig gerne, men har valgt at sige nej, da jeg synes det ikke er rimeligt hvis jeg siger ja, til en og nej, til en anden. En anden grund er, at trods I sikkert er rigtige skonne aerlige mennesker, saa udleverer jeg ikke mine private kontakt oplysninger (adresse m.m) af sikkerheds aarsager. Sorry!

Men nu er der godt nyt til alle jer GAP elskere, ligesom mig selv, som noget nyt sender GAP nu ogsaa til lille Danmark

WWW.GAP.COM strike a pose.

& Det ultra laekre maerke 'Janie & Jack' sender nu ogsaa internationalt!!!

www. Janieandjack.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Ranarupta

Miamaja skriver:

Saa piger endnu en god grund til at svinge Dankortet!

Jeg bliver kontaktet rigtig ofte af brugere herinde, om jeg nu ikke kan vaere sod at sende dem ting og sager fra USA til DK - Og det ville jeg egentlig paa den ene side rigtig gerne, men har valgt at sige nej, da jeg synes det ikke er rimeligt hvis jeg siger ja, til en og nej, til en anden. En anden grund er, at trods I sikkert er rigtige skonne aerlige mennesker, saa udleverer jeg ikke mine private kontakt oplysninger (adresse m.m) af sikkerheds aarsager. Sorry!

Men nu er der godt nyt til alle jer GAP elskere, ligesom mig selv, som noget nyt sender GAP nu ogsaa til lille Danmark

WWW.GAP.COM strike a pose.

& Det ultra laekre maerke 'Janie & Jack' sender nu ogsaa internationalt!!!

www. Janieandjack.com

Fedt fedt fedt!! 

Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.