Jeg er træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

NatasjaL

Men går Natasja i seng, neeej?

Hvordan får man en giraf ind i køleskabet? Man åbner køleskabet, stopper girafften ind og lukker køleskabet.
Hvordan får man så en elefant ind i køleskabet? Man åbner køleskabet tager giraffen ud, putter elefanten ind og lukker køleskabet :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Svei

Nej, de teenagere er sgutte til at jage i seng....hæ hæ...(kunne ikke lade være...) godnat og sov godt....

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Nej, de teenagere er sgutte til at jage i seng....hæ hæ...(kunne ikke lade være...) godnat og sov godt....

Hehe, i lige måde! ;-)

Selvom der går nok lige en halv times tid endnu, før jeg lukker computeren ned, ser lige kokkeakademiet, er helt besat af alt det kokke værk, hvilket altid har været mit drømme job :-( Øv øv for en dårlig ryg.

Anmeld

15. oktober 2010

Svei

NatasjaL skriver:

Hehe, i lige måde! ;-)

Selvom der går nok lige en halv times tid endnu, før jeg lukker computeren ned, ser lige kokkeakademiet, er helt besat af alt det kokke værk, hvilket altid har været mit drømme job :-( Øv øv for en dårlig ryg.

Vi har nok alle begrænsninger, bare om at vende dem og gøre dem til udfordringer.. jeg har jo ikke tv, men har en del jeg skal lave af lektier... selvom jeg godt nok er lidt smadret nu...

Anmeld

15. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Vi har nok alle begrænsninger, bare om at vende dem og gøre dem til udfordringer.. jeg har jo ikke tv, men har en del jeg skal lave af lektier... selvom jeg godt nok er lidt smadret nu...

Har en skæv rygsøjle, to skæve ryghvirvler, og en indsnævring i rygmarven, så det ikke bare pjat.
Der kan desværre intet gøres ved det, det er noget jeg er født med, og opdaget alt for sent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.