Bordløber i Kbh - Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Low

Hej de damer og herre. Jeg skal bruge nogle blå due og hvide bordløber til min søns navngivningsfest. Jeg har prøvet at google det men synes det er svært. Jeg kunne godt tænke mig at gå ind i en butik og se den vare jeg skal købe, altså jeg vil ikke bestille dem over nettet. Så nu har jeg brug for jeres viden. Ved i hvilke butikker som handler med disse?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej de damer og herre. Jeg skal bruge nogle blå due og hvide bordløber til min søns navngivningsfest. Jeg har prøvet at google det men synes det er svært. Jeg kunne godt tænke mig at gå ind i en butik og se den vare jeg skal købe, altså jeg vil ikke bestille dem over nettet. Så nu har jeg brug for jeres viden. Ved i hvilke butikker som handler med disse?

På forhånd tak

Panduro. De kalder det dekorationsvæv, og så findes det i forskellige udgaver.

Se på siden til venstre her:

http://viewer.zmags.com/publication/70e838a7#/70e838a7/251

Anmeld

15. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Skal de være i stof er Stof2000 måske et meget godt sted at gå hen?

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Panduro. De kalder det dekorationsvæv, og så findes det i forskellige udgaver.

Se på siden til venstre her:

http://viewer.zmags.com/publication/70e838a7#/70e838a7/251

Mange tak . Jeg mener at der er sådan en forretning i fields

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Skal de være i stof er Stof2000 måske et meget godt sted at gå hen?

Det behøver ikke at være i stof

Anmeld

15. oktober 2010

BabyMus

Low skriver:

På forhånd tak

Hej. (:

Jeg er i gang med at planlægge min mormors 70 års fødselsdag. Jeg har lige været ude og købe en rigtig flot bordløber, godt nok i lilla, men de har rigtig mange farver derude. Vi bruger altid den her forretning når vi skal holde noget. Der er lås og servietter og alt sådan noget.

Den hedder Lyskæden og ligger på Ålekistevej 66 i Vanløse.

Anmeld

15. oktober 2010

L.J.L

Low skriver:

På forhånd tak

Jeg faldt lige over den lækreste hjemmeside, hvor de også har inspiration til borddækning, ville da bare lige dele den

www.stoldaekdig.dk

Anmeld

15. oktober 2010

JulieE

Low skriver:

På forhånd tak

i Hvidovre ligger der en lille butik der forhandler fest-pynt, invitationr osv... Måske kunne de have noget?

Anmeld

15. oktober 2010

BabyMus

JulieE skriver:

i Hvidovre ligger der en lille butik der forhandler fest-pynt, invitationr osv... Måske kunne de have noget?

JØKA

Anmeld

15. oktober 2010

JulieE

BabyMus skriver:

JØKA

Præcis... Kan aldrig huske, hvad den hedder, men at den ligger ved siden af strikkestedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.