Juhiii... Jubiiii... Imorgen sker det... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Mira0911

Imorgen kl. 16.00 dut - Får vi nøglen til vores nye lejlighed... Hold kæft hvor jeg glæder mig... 

Vi får nøglen lang tid før end vi skulle... Vi skulle først have den 1. November... Udlejeren sagde så snart kontrakten var underskrevet og indskud betalt, var lejligheden vores... Super nice... 

Vi flytter dog først ind 6. November som vi har aftalt - Da der er lidt der skal laves hist og her... En tømre kommer og laver lidt i lejligheden, med det vi har aftalt med udlejeren som skal laves... 

Imorgen står på at nær studere hele lejligheden, for alt... Tage mål til persienner eller gardiner... Og snakke om hvordan det skal indrettes... 

På et tidspunkt skal vi have hunden med derud, så han kan vænne sig til trappen og selv lige undersøge det hele... 

Ikke nok med det - Så tager jeg billeder af lejligheden, så I kan se hvordan den ser ud... Glæder mig til at vise billeder frem... 

Jeg er virkelig glad, lykkelig - amen jeg kan ikke beskrive det.. Glæder mig totalt meget til at komme væk herfra! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Jibbe

Det lyder skønt! Glæder mig til at se billeder

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Jibbe skriver:

Det lyder skønt! Glæder mig til at se billeder

Jep... Glæd dig... Vi synes virkelig det er en fantastisk lejlighed... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.