Min x har kontaktet mig igeb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

altså hvis du har mand og barn, så er det da bare at ignorere den sms og ikke tænke mere over det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

FrkT

Hehe det kender jeg godt.... ignorer beskeden, og bliver han ved, så ville jeg skifte nummer..

Anmeld

14. oktober 2010

VIPpigen

Ej, tænk sig at der er nogen fyre/mænd der føler de kan tillade sig at skrive/være sådan. Jeg gad da slet ikke være sammen med en som skriver at han gerne vil knalde mig. (hvis det ikke er ham jeg er i forhold med da)

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Det underlige er bare at jeg har lyst til at snakke med ham igen men vil ik ha ham igen.
Måske er det fordi det er spændende med interesse udefra

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Det underlige er bare at jeg har lyst til at snakke med ham igen men vil ik ha ham igen.
Måske er det fordi det er spændende med interesse udefra

hmmm ja det er nok derfor.... men hvordan ville du have det hvis det var din mand der tænkte sådan?

Anmeld

14. oktober 2010

TTM

Tænk også sådan her ;

Han vil ødelægge dit nuværende forhold ved og gå efter dig, og derved gøre din mand jaloux og "få dig for sig selv" og bagefter såre dig...

håber du kan forstå min mening

Anmeld

14. oktober 2010

Maise

han vil bare bruge dig som en rebound.

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Han er sku da bare trængene.. han vil bare have noget..det er tit mænd kontakter deres ekser for at få et knald...

Anmeld

14. oktober 2010

Meliora

Anonym skriver:

Efter 3 år har han nu kontaktet mig. Han har ellers kun kontaktet mih hvis der var noget negativt at sige eller hvis han ville fortælle at hans søn og kæreste var det bedste der var sket ham. Nu er de gået fra hinanden og han skriver nu til mig at han savner de gode ting vi havde og at han godt gad knalde mig.
Hva fan sker der lige for ham????

Hmm, han hedder ikke Morten vel? For så dør jeg af grin. Har selv kendt sådan en som ham du beskriver, og man må bare ryste på hovedet:-)

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Hmm, han hedder ikke Morten vel? For så dør jeg af grin. Har selv kendt sådan en som ham du beskriver, og man må bare ryste på hovedet:-)

Nej dog ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.