Så er der sporløs.... ser i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

lisbethita

Missi skriver:

Jeg har gjord det... For følger det er nu jeg har brug for det

Fik først hele sandheden afvide omkring her i maj mrd

Ved jeg har to søstre som er yngre end mig, og ved hva han hedder til efternavn, men har prøvet at søge forskellige steder på nettet, men kan ikke rigtig komme videre - men tror ikke jeg har oplysninger nok om ham til de tør tage sagen

Hvor er det spændende!! Håber du kan finde flere oplysninger om ham, så du kan komme videre. Det må vække mange tanker i dig at se det program så! Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Sakris

Jah... godt de sender reklamer for den slags.... hehe

Anmeld

14. oktober 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Jah... godt de sender reklamer for den slags.... hehe

Jaaa...he he he!

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

lisbethita skriver:

Hvor er det spændende!! Håber du kan finde flere oplysninger om ham, så du kan komme videre. Det må vække mange tanker i dig at se det program så! Kram

Blir så misundelig hehe for vil bare så gerne have vished om min anden side os.... ved allerede jeg ligner min far på mange punkter med hensyn til personlighed.. Men bare det at kunne se ham.. om han så vil ha noget med mig at gøre eller ej.. bare det man ved hvem han er

Anmeld

14. oktober 2010

lisbethita

Missi skriver:

Blir så misundelig hehe for vil bare så gerne have vished om min anden side os.... ved allerede jeg ligner min far på mange punkter med hensyn til personlighed.. Men bare det at kunne se ham.. om han så vil ha noget med mig at gøre eller ej.. bare det man ved hvem han er

Det kan jeg godt forstå! Det må være så mærkeligt! Jeg ligner fx kun min far og slet ikke min mor af udseende. Så det må være mærkeligt ikke at have set den del af sig selv. Jeg håber, at det også lykkedes for dig, søde!

Krammer

Anmeld

14. oktober 2010

A.

lisbethita skriver:

Gjorde han?? Nååååååååååååååh!!!!!!!!!!

ja min lille skat hehe

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

Hi hi....hyggeligt!!!!!! Dejligt at vide, at vi er mange der sidder og snøfter sammen! Elsker jo bare at se, når de finder hinanden ;-) 

Ihh hvor er det spændende!!! (selvom de jo altid finder hinanden)! 

Krammer 

Ai syntes faktisk at jeg ahr set nogen der ikke finder hinanden. Men det er i hvertfald det Idun elsker at se, når de finder hinanden. Det er bare det bedste for Idun

Anmeld

14. oktober 2010

bagger26

Eeeelsker også det program, og specielt efter jeg har fundet min kæreste, så kommer det nemlig tæt på.

Han har nemlig aldrig mødt hans far, men vi ved han er italiener, kender hans navn og alder, og ved hvor han arbejde i 1978 hehe.. Så hvis jeg kunne lokke han til at tilmelde sig programmet var der da lidt oplysninger, men det vil han ikke øv bøv.. Kunne ellers være sjovt at prøve og finde mine børns farfar.

Anmeld

14. oktober 2010

lisbethita

Zafir skriver:

Ai syntes faktisk at jeg ahr set nogen der ikke finder hinanden. Men det er i hvertfald det Idun elsker at se, når de finder hinanden. Det er bare det bedste for Idun

Ja selvfølgelig, he he!!! Hmm...du har ret! Tror faktisk også jeg husker et par afsnit, hvor det ikke lykkedes.... det er bare så trist!! Men det er meget længe siden, at det sidst er sket! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.