hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Barbamama

Ja det går lidt op og ned med Carla herhjemme. Carla har drukket vand af sin sutteflaske i laaaang tid og det var meningen hun skulle have en kold tyrker her i næste uge når det er efterårsferie, men så blev jeg så træt af det forrige nat (hun drikker 100gange om natten) at jeg tænkte at NU var det fanme slut!!!! Så den nat blev det til at drikke fra kop og hun blev mega sur og råbte bare NEJ NEJ NEJ!!!! men jeg holdt ved og til sidst gav hun op og lagde sig til at sove. Da hun så skulle puttes i går tog vi ikke flasken med, men en kop og hun drak af den uden protest (hvilket er RET stort) og så lagde hun sig til at sove og så sov hun HELE natten!!!  Jeg har ikke været oppe en eneste gang i nat!!!! Nøøøøj hvor var det fedt!!!! Og hun har ikke fået vand af flaske i dag heller og hun drikker bare af kop hver gang hun skal have noget. Det er jeg lykkelig over.

Det der så irriterer mig lige i øjeblikket er at hun er HELT vildt mor-syg. Når hun skal puttes har vi altid bare lagt hende og sagt godnat og så gået ud af rummet. Nu græder hun hele tiden og falder først til ro når jeg sidder inde hos hende.... Det synes jeg er vildt træls. Det tager laaang tid før hun sover og så tror hun vi skal pjatte lidt.... Mega træls. Jeg håber det er en kort overgang for i dag brugte jeg 45min på at få hende til at sove!!!! Og vi har normalt brugt 5-10min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

anna-jonas

Sikke en dygtig Carla-pige..............sådan bare at drikke af kop. Tit er det mere tanken om scenerne, der gør at man holder fast i gamle rutiner. Når man så først er klar til kampen, så er der slet ingen kamp.

Vi har også haft en periode med Ida, hvor vi skulle holde hende i hånden til hun sov...............det gik over ret hurtigt, og nu falder hun selv i søvn, hver aften. Så mon ikke det bare er en overgang.

Knus Mette

Anmeld

14. oktober 2010

Ranarupta

Ja, hun er godt nok dygtig!! Stooor pige

Jeg har ingen erfaring med børn i den alder, men tænker lidt, om det mon er fordi I har taget et tryghedsmoment fra hende? Altså at hun så bliver lidt klyngende?

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

michella80 skriver:

Ja det går lidt op og ned med Carla herhjemme. Carla har drukket vand af sin sutteflaske i laaaang tid og det var meningen hun skulle have en kold tyrker her i næste uge når det er efterårsferie, men så blev jeg så træt af det forrige nat (hun drikker 100gange om natten) at jeg tænkte at NU var det fanme slut!!!! Så den nat blev det til at drikke fra kop og hun blev mega sur og råbte bare NEJ NEJ NEJ!!!! men jeg holdt ved og til sidst gav hun op og lagde sig til at sove. Da hun så skulle puttes i går tog vi ikke flasken med, men en kop og hun drak af den uden protest (hvilket er RET stort) og så lagde hun sig til at sove og så sov hun HELE natten!!!  Jeg har ikke været oppe en eneste gang i nat!!!! Nøøøøj hvor var det fedt!!!! Og hun har ikke fået vand af flaske i dag heller og hun drikker bare af kop hver gang hun skal have noget. Det er jeg lykkelig over.

Det der så irriterer mig lige i øjeblikket er at hun er HELT vildt mor-syg. Når hun skal puttes har vi altid bare lagt hende og sagt godnat og så gået ud af rummet. Nu græder hun hele tiden og falder først til ro når jeg sidder inde hos hende.... Det synes jeg er vildt træls. Det tager laaang tid før hun sover og så tror hun vi skal pjatte lidt.... Mega træls. Jeg håber det er en kort overgang for i dag brugte jeg 45min på at få hende til at sove!!!! Og vi har normalt brugt 5-10min

Jeg tænker 72 ugers tigerspring... passer det ikke meget godt?

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

vi har også tænkt begge dele: At vi har taget noget fra hende der var trygt for hende og nu søger hun noget andet eller at det er et tigerspring... Men åhhh det er hårdt.... Har du noget på skrift fra det tigerspring???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.