Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Præcis - fatter simpelthen ikke folk kan finde på at gøre sådanne ting, det er så skræmmende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
...
EJ! Hvad fanden sker der lige der???!!! Man står fandme ikke og griner...
De her slanger har limet/syet munden sammen. Det er en gift slange og ikke en kvælerslange så den kan/vil ikke kvæle babyen. Jeg synes både er ansvarsløst overfor babyen og slangen.
Low skriver: De her slanger har limet/syet munden sammen. Det er en gift slange og ikke en kvælerslange så den kan/vil ikke kvæle babyen. Jeg synes både er ansvarsløst overfor babyen og slangen.
Det skal jeg da lige love for ... Ad for en opførsel ...
jeg har det dårligt og er lige ved at tude
tænk at nogen mennesker er sådan
stakkel baby og stakkels slange
nogle mennesker er bare så uinteligente (staves)
Ox. skriver: Det skal jeg da lige love for ... Ad for en opførsel ...
Ellers har den fået klippet dens tænder af. Det tror jeg faktisk mere at den har. Men jeg kan slet ikke få det ind i hoved at de gør sådan noget
Low skriver: Ellers har den fået klippet dens tænder af. Det tror jeg faktisk mere at den har. Men jeg kan slet ikke få det ind i hoved at de gør sådan noget
Nej, det er godt nok klamt
Stakkels barn og stakkels dyr, hvor er det ansvarsløst overfor andre arter, OG vores egen ...
jeg har slet ingen ord for det det jeg kan se på det er så ja uhyggeligt selv om de sikkert har pillet tænderne osv ud af den men åhhh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128