ny jakke fra Jackpot girls str. 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. marts 2011

Guldet

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Evt 150 ? Kan du tage et billede mere som måske bedre viser farven eller måske åbne jakken ? 

hov undskyld havde ikke set at du havde skrevet.. Jeg vil gerne tage nogle nye billeder af jakken.. er ikke lige hjemme nu, så det bliver senere i aften..! Så må jeg se om de nye billeder kan fange jakkens farve bedre, den er nemlig Lilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Mumto3

er der både lynlås og knapper i? og kan den bruges uden bindebåndet? Bindebåndet ser super sødt ud, men jeg tænker det er lidt upraktisk at få bundet i børnehaven når de bare løber ud på legepladsen.

Anmeld

31. marts 2011

Guldet

Mumto3 skriver:

er der både lynlås og knapper i? og kan den bruges uden bindebåndet? Bindebåndet ser super sødt ud, men jeg tænker det er lidt upraktisk at få bundet i børnehaven når de bare løber ud på legepladsen.

Jep det er både med knapper og lynlås

Anmeld

31. marts 2011

Mumto3

LAURAS MOR skriver:

Jep det er både med knapper og lynlås

tak for svar. Jeg kan lokke dig til at måle det indvendige armlængde, altså fra armhulen og ned, samt mål i ryggen, fra kravekanten til 'bunden af jakken' ?

Anmeld

2. april 2011

Guldet

Mumto3 skriver:

tak for svar. Jeg kan lokke dig til at måle det indvendige armlængde, altså fra armhulen og ned, samt mål i ryggen, fra kravekanten til 'bunden af jakken' ?

Det kan du tro jeg gerne vil.. Men jeg kan først måle imorgen, også ligger jeg dem ind Forsat god weekend

Anmeld

3. april 2011

Mumto3

LAURAS MOR skriver:

Det kan du tro jeg gerne vil.. Men jeg kan først måle imorgen, også ligger jeg dem ind Forsat god weekend

Det er bare helt fint!

Anmeld

4. april 2011

Guldet

Mumto3 skriver:

Det er bare helt fint!

Hejsa..  så kunne jeg få tid til at måle jakken

Fra ryggen og ned er den 53 cm

armlængde er 33 cm

Anmeld

4. april 2011

Mumto3

LAURAS MOR skriver:

armlængde er 33 cm

super, tak sakl du have. Jeg chekker lige, og vender tilbage.

Anmeld

5. april 2011

Mumto3

LAURAS MOR skriver:

armlængde er 33 cm

Hej igen, så har jeg fået målt prinessens jakke. Hmm...jeg springer ihvertfald fra for jeg kan slet ikke få dine mål til at passe.

den jakke min datter passer nu er 53cm lang (lige som din) men kun 25cm i ærmet, og så synes jeg at 33cm i ærmlængde lyder af meget langt.

Det er ellers en super super lækker jakke du har til salg der!!! Tak for mål! Jeg håber du får den solgt hurtigt.

Anmeld

5. april 2011

Guldet

Mumto3 skriver:

Hej igen, så har jeg fået målt prinessens jakke. Hmm...jeg springer ihvertfald fra for jeg kan slet ikke få dine mål til at passe.

den jakke min datter passer nu er 53cm lang (lige som din) men kun 25cm i ærmet, og så synes jeg at 33cm i ærmlængde lyder af meget langt.

Det er ellers en super super lækker jakke du har til salg der!!! Tak for mål! Jeg håber du får den solgt hurtigt.

oki.. tror faktisk jeg har målt for langt oppe. Nu har jeg målt igen og den er kun 26cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.