Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle :-)Jeg skal bare kage til min kærestes fødselsdag. Og jeg kunne godt tænke mig at lave noget andet end det sædvanlige (chokolade kage, drømmekage, sandkage, gulerødskage, banankage osv...)Så jeg ville høre om der var nogle kreative forslag??Det eneste jeg sådan lige tænker på er en wienerbrøds stang med masser af glasur på(ligesom hos bageren) Men ved ikke om det er svært.... nogle som har prøvet det??Mvh Mig :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hende med maven :-) skriver: hej alle :-)Jeg skal bare kage til min kærestes fødselsdag. Og jeg kunne godt tænke mig at lave noget andet end det sædvanlige (chokolade kage, drømmekage, sandkage, gulerødskage, banankage osv...)Så jeg ville høre om der var nogle kreative forslag??Det eneste jeg sådan lige tænker på er en wienerbrøds stang med masser af glasur på(ligesom hos bageren) Men ved ikke om det er svært.... nogle som har prøvet det??Mvh Mig :-)
Har du evt. kigget under kageklubben der kan det være du finder lidt inspiration
lisbeth2910 skriver: Har du evt. kigget under kageklubben der kan det være du finder lidt inspiration
Nej ved ikke lige hvad det er :-) Jeg googler det :-)Tusind tak......
Hende med maven :-) skriver: Nej ved ikke lige hvad det er :-) Jeg googler det :-)Tusind tak......
klik på "debat"
fin kageklubben og klik der... :0)
Ni-ko-li-ne skriver: klik på "debat" fin kageklubben og klik der... :0)
arg den havde jeg ikke lige set :-)Det vil jeg prøve... taaak :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128