Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Åhhh... Er ved at drive mig selv til vanvid... Tog den her test for 2 dage siden, og forventer menstraution om 2 dage.. (Hvor dum har man lov til at være?) Nå, men jeg har nærmest ikke lavet andet end at glo på det skide billede i to dage... Kan i ane anytydningen af en nr. 2 streg, eller er jeg endnu en gang blevet komplet skør i bolden?
Åhhh... Er ved at drive mig selv til vanvid... Tog den her test for 2 dage siden, og forventer menstraution om 2 dage.. (Hvor dum har man lov til at være?) Nå, men jeg har nærmest ikke lavet andet end at glo på det skide billede i to dage... Kan i ane anytydningen af en nr. 2 streg, eller er jeg endnu en gang blevet komplet skør i bolden?
kan desværre ikke se nogen streg nr 2, men krydser for den kommer om et par dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg må også sige desværre - men lad os høre hvad der sker om et par dage.
Lotus86 skriver: Tak for alle jeres svar, og tak for at i lige fik mig ned på jorden igen, nu kan mens bare komme, så vi kan komme videre
Tak for alle jeres svar, og tak for at i lige fik mig ned på jorden igen, nu kan mens bare komme, så vi kan komme videre
jeg ku altså oss gode ane nr 2 streg
*gode = godt
og tillykke
Hjertelig tillykke herfra
Kan se en streg på billede 1. Men ikke på nr. 2.
Har aldrig brudt mig om de strimmel-teste. Køb dig en på apoteket og test på testdagen. Der er ikke så meget tvivl.
Krydser fingre!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128